Gå til innhold

Hjelper paracet/ibux mot øreverk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en del øreverk den siste måneden og i kveld er det spesielt ille på høyre øre. Hjelper det med paracet?

Noen som forresten har noe ide til hvorfor jeg har sånn øreverk? Har øresus også, igjen spesielt på høyre øre. Føles som om øresusen stikker meg med kniv i øret.

Anonym poster: e1937446b387ed25ea08cb17ea6e44da

Gjest Blomst83
Skrevet (endret)

Det er vel bare å ta en paracet så merker du jo fort om det hjelper. Men det er vel ingen her som kan svare på hvorfor du har øreverk.

Og hva med å kontakte legen hvis du har vært plaga med det en stund...?

Endret av Blomst83
Skrevet

Det som hjelper best mot øreverk er nesespray:)

Men har du hatt så lenge vondt så bør du kontakte lege.

Gjest LadyAntebellum
Skrevet (endret)

Jeg ringte legevakten engang jeg hadde helt vill ekstrem hyle høyt i stua øreverk. Fikk beskjed om og ta 2 x 500 mg paracet + 3 x 200 mg ibux samtidig. Dette hjalp

Edit: ser du har slitt med dette ofte. Vil da råde deg til og snakke med legen om dette, mitt råd var for akutt øreverk:)

Endret av LadyAntebellum
Skrevet

Det er vel bare å ta en paracet så merker du jo fort om det hjelper. Men det er vel ingen her som kan svare på hvorfor du har øreverk.

Og hva med å kontakte legen hvis du har vært plaga med det en stund...?

Han har ikke noe godt svar.

Skrevet

Han har ikke noe godt svar.

Da bør legen henvise deg til en øre/nese/hals-lege!

Skrevet (endret)

Datteren min har hatt ørebetennelse og fått medisin for det. Men fortsatt har hun betennelse i ørene. Vi reiste til fastlegen for 2 dager siden. Legen mente at vi bare måtte prøve en uke å se om det ble bedre av seg selv... Stakkars unge og idiotisk lege.

Fikk beskjed om å gi henne paracet i stikkpille. Virker ikke som at det hjelper på henne hvertfall.......

Endret av Torepop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...