AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Hei! Jeg har nettopp kommet tilbake til Oslo. Har bodd her tidligere, og er nå på utkikk etter et sted å flytte. Jeg har tidligere bodd på Majorstua og Frogner, som er områder jeg elsker, men det er blitt så dyrt der. Har også bodd på Tøyen, noe jeg nekter å gjøre igjen. Alt for store sosiale problemer! Jeg har sett litt på Vika og funnet noen akseptable boliger til fine priser. Hvordan er området? Hva slags mennesker bor det der? Anonym poster: 3f88ee580d6e61d3df0beccdad151005
Anneline80 Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Kort vei til mye og nær kollektivtransport. Værre med gateparkering. Har inntrykk av at det er mange kollektiv der pga store leiligheter og dermed mye svensker og studenter. Lite butikker/kafeer osv, men House of Oslo er jo bra.
helenaa Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Vika pleier vel ikke å være billigere enn Majorstua? Jeg ville tenke at det er mye de samme typene som bor i Vika som andre sentrale steder på Oslo Vest, men det er vel ikke noe typisk familiested. Ser for meg litt hektisk sted med gode shoppingmuligheter, og nærhet til alt man trenger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå