Gjest Martine Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Jeg er ikke store ungen selv, men jeg er 12 år og går i 7 klasse, altså på barneskolen med alle de andre klassene som er mindre enn oss. Jeg har merket at ALLE fra 6-10 år her på skolen er utrolig frekke og slemme mot de som er større. De roper at andre er stygge, feite, ekle og alt mulig sånt mens de ler og kaster steiner. Er det feil å røske til dem og kjefte på dem når de gjør slike ting? Eller burde jeg la være?
Gjest Euforia Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Det blir definitivt feil å "røske til dem". Hva med å si ifra, i tillegg til å si ifra til lærer?
Gjest Blue Jeans Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Jeg er ikke store ungen selv, men jeg er 12 år og går i 7 klasse, altså på barneskolen med alle de andre klassene som er mindre enn oss. Jeg har merket at ALLE fra 6-10 år her på skolen er utrolig frekke og slemme mot de som er større. De roper at andre er stygge, feite, ekle og alt mulig sånt mens de ler og kaster steiner. Er det feil å røske til dem og kjefte på dem når de gjør slike ting? Eller burde jeg la være? Hehe, skjønner at det er fristende Men tro meg, du får bare bråk for det. Drit i dem. De tror de er "kule" eller noe. Snart, om noen år, vil de skamme seg over hvordan de oppførte seg
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Du er utrolig flink til å skrive Martine
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 12 åringer på kg forum,hjelpes for noen barn som skal gi råd om voksen ting! Ja det er mange frekke unger og frekke foreldre! fint at du fokuserer på dei fine tingene lille jente.
ViljaH Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 De blir bare verre av at du prøver å stramme dem opp. Enten må du skremme livskiten ut av dem, eller la være og heller si fra til læreren deres. Lillesøsteren til venninnen min hadde det groveste språket jeg noensinne har hørt, hun hørtes ut son en bryggesjauer i en alder av 7. Søtt. Hun tøffet seg til oss store, rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå