Spirito Skrevet 17. mars 2004 #1 Del Skrevet 17. mars 2004 Leter etter sengetøy til en dyne på 200x220. Vet at de har mange tøffe på IKEA, men har de den størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 18. mars 2004 #2 Del Skrevet 18. mars 2004 Dobbeldyne trekkene fra ikea er 240x220. ikeasengetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars 2004 Tusen takk for svar og link! Det går jo fint an å sy det inn litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 18. mars 2004 #4 Del Skrevet 18. mars 2004 Siden vi likevel er inne på temaet.. Noen som vet om andre som produserer sengesett til dobbeldyne som passer til Ikeas dyner? De er jo større enn standarden, men har hørt at andre har kunnet bruke dobbeldyne-sett fra andre produsenter også på sine Ikea dyner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mars 2004 Men hvorfor i alle dager har de 50x60 putetrekk da? Noe så idiotisk, de passer jo ikke til vanlige puter. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 18. mars 2004 Siden vi likevel er inne på temaet.. Noen som vet om andre som produserer sengesett til dobbeldyne som passer til Ikeas dyner? De er jo større enn standarden, men har hørt at andre har kunnet bruke dobbeldyne-sett fra andre produsenter også på sine Ikea dyner? Aldri sett. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. mars 2004 #7 Del Skrevet 18. mars 2004 Ikea har svenske mål på både dyner, puter og madrasser. Når man kjøper må man bestemme seg, vil man kunne kjøpe sengesett på Ikea eller alle andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 18. mars 2004 Kanskje jeg får kjøpe meg et par IKEA-puter, sånn at jeg kan bruke putetrekkene deres uten å måtte stappe inn puta med makt. Trenger allikevel en ny pute til kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 18. mars 2004 #9 Del Skrevet 18. mars 2004 Siden vi likevel er inne på temaet.. Noen som vet om andre som produserer sengesett til dobbeldyne som passer til Ikeas dyner? Åhlens selger dynetrekk i samme størrelse, men kvaliteten er like dårlig, om ikke verre enn på IKEA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 18. mars 2004 Åhlens selger dynetrekk i samme størrelse' date=' men kvaliteten er like dårlig, om ikke verre enn på IKEA.[/quote'] Hva er galt med kvaliteten på IKEA-sengetøyet da? *uvitende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. mars 2004 #11 Del Skrevet 18. mars 2004 Hansen & Dysvik har fine dynetrekk.. og det samme har Princess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 18. mars 2004 #12 Del Skrevet 18. mars 2004 Hansen & Dysvik har fine dynetrekk.. og det samme har Princess Som passer til Ikeas dobbeldyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. mars 2004 #13 Del Skrevet 18. mars 2004 Som passer til Ikeas dobbeldyne? .. nei til 200 x 220 .. som det ble spurt etter i første innlegg.. Burde selvfølgelig skrevet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 18. mars 2004 #14 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva er galt med kvaliteten på IKEA-sengetøyet da? *uvitende* Det er kansje en smakssak, jeg syntes for det første at ikke de er noe behagelige mot huden. Kvaliteten på stoffet er ikke bra, enten er de for tynne, eller så kjennes de ut som papp... Og så puster de ikke så bra, så det blir fort "klamt", spsiellt på sommeren når det er varmt. Dessuten går det lukt i de etter stund, så de jeg hadde luktet det "seng" av uansett hvor mye jeg vasket de. Jeg har valgt å investere i noen ordentlige trekk i kvalitets-bomull som føles delig-deilig mot huden og jeg kan drømme søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #15 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg har en dobbeltdyne str 200*220 og har kjøpt et sengesett på Hansen & Dysvik som jeg er kjemepfornøyd med.. og et billig et på Jysk som er greit nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. mars 2004 #16 Del Skrevet 18. mars 2004 Turiform har mange fine trekk til dobbeldyner i to størrelser. Vi har dobbeldyne fra Ikea og sengetøy fra turiform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå