Gå til innhold

Skinnsofa, hva slags type og merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt til å kjøpe skinnsofa, har stoffsofa fra før. Trenger tips til hva vi skal velge.

Jeg er i tvil om jeg vil ha hjørnesofa, 3+2 eller en reclinersofa. Noen tanker om hva som er best? Vi har en relativt liten stue, og har sjeldent besøk. Men hadde jo vært greit å ha litt sitteplasser de gangene vi får endel besøk også da....

Noen erfaringer med reclinersofaer? Noen av dem ser nesten ut som en vanlig 3 seter, men så kan den bli til to gode lenestoler. Kult eller harry?

Hva med merker? Lønner det seg å kjøpe et anerkjent merke, som f.eks Ekornes? Jeg er skeptisk til IKEA. Foreldrene mine hadde skinnsofa fra IKEA som var vond å sitte i, og ble ødelagt innen et år.

Jeg må ha høy rygg, og faste puter, det er kravene mine.

Anonym poster: ebe6bce591adc80aa84c9135c51a3807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville droppet skinn, de fleste jeg har sett er harry, ubehagelige å sitte i - spesielt sommerstid - og rett og slett stygge ...

Anonym poster: b5ca0b01e2c23983bd9beedc5063c342

Skrevet

Du kan få en gratis av meg ;) 2 deler, 1 3seter og 1 toseter. Sort skinn. Kjøpt på fagmøbler.

Litt katteklort på den ene sida, men ellers holdbar.

Anonym poster: 26ca76d332a41b4003e76b96be9f8cd4

Skrevet

TS

Jeg kjøpte sofa i går. Men ellers takk for tilbudet, AnonymBruker :klem: Vi endte opp med en reclinersofa. 3+2+1. Likte den utrolig godt, og var en god pris.

Anonym poster: ebe6bce591adc80aa84c9135c51a3807

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...