Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange menn på 32 år finnes det der ute som ler seg ihjel av prompen sin, til så å bøye seg frem mens han sitter for å lukte på den også?????!!!!

Kjæresten min skjønner ikke hvorfor jeg ikke syns dette er morsomt....

Er bare litt oppgitt hehe...

Videoannonse
Annonse
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Folk sier jo hele tiden at man ikke skal ta seg selv så selvhøytidelig, kanskje han virkelig har forsøkt å ta det til seg?

• Liker 2
Skrevet

Folk sier jo hele tiden at man ikke skal ta seg selv så selvhøytidelig, kanskje han virkelig har forsøkt å ta det til seg?

Det er det ikke noe tvil om! Han har gjort det samme ide 6 åra vi har vært sammen. Ikke det at jeg er så fin på det jeg altså, driter mens han pusser tenna jeg! Men at han nærmest ler seg ihjel hver gang det kommer en litt "ny" og annderledes enn vanlig lyd fra prompen hans så blir keg litt "ER DET MULIG!!

Skrevet

Jeg er kvinne og snart førti og gjør akkurat det samme. Mye god humor i en god promp :)

• Liker 3
Gjest Blue Jeans
Skrevet

Kanskje han også blir litt flau samtidig som det jo er litt "morsomt" og da er det jo naturlig å le.

• Liker 1
Gjest Toppris
Skrevet (endret)

...

Endret av Toppris
Skrevet

Voksen mann (31) som synes det er hylende morsomt hver gang han slipper en fis? :hakeslepp:

Har han virkelig ikke kommet videre fra tisse- bæsje- prompehumoren i barnehagen?

Anonym poster: c9f9bd5f5f91f325ce3a4a3fa1174b7e

• Liker 3
Gjest kingbed
Skrevet

17 år gammel jente, hvis jeg ler meg ihjel spør vennene mine " prompa du?" og da har jeg som regel gjort det.

haha, lenge leve barnsligheten

Skrevet

Det bunner nok ut i maskulinitet. Kjæresten min blir sur om jeg tilfeldigvis slipper en som bråker mer/lukter mer/begge deler enn hans. Mens hvis det ikke skjer så er det bare "tnåååå, feis du du da? miss perfect!!! HAHAHAHA!"

Men er det en ordentlig en blir han "ÆSJ, hva faen???"

Skrevet

Typen min tør ikke fise foran meg enda, men hvis stakkars meg letter på sløret i søvne, da ler han seg ihjel når han (selvfølgelig) forteller meg om det dagen etter.

Ok. Jeg ler, jeg også. Innrømmer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...