Kaisamaia Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Noen som vet om man også kan returnere undertøy på Zalando?
Kaisamaia Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2013 Eller? Det står ikke noe spes. om det på nettsida. Det står bare at det som returneres må være ubrukt og utilsmusset...
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Jg tror de fleste ikke aksepterer undertøy i retur. Er det et nummer du kan ringe til eller Mail adresse du kan spørre på? Anonym poster: 13e7cf62eb09a9dd7b309fb45ef1a101
Kaisamaia Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2013 Jg tror de fleste ikke aksepterer undertøy i retur. Er det et nummer du kan ringe til eller Mail adresse du kan spørre på? Anonym poster: 13e7cf62eb09a9dd7b309fb45ef1a101 Jo, jet kan jo spørre dem Tenkte bare noen her visste. Risky å kjøpe undertøy på nett da...hvis det ikke kan byttes...størrelsene mine varierer så veldig fra merke til merke.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Jo, jet kan jo spørre dem Tenkte bare noen her visste. Risky å kjøpe undertøy på nett da...hvis det ikke kan byttes...størrelsene mine varierer så veldig fra merke til merke. Undertøy byttes nuvel ingen steder. Anonym poster: 51d7e45c318011238c2c1cbc5eb17dd9
Kaisamaia Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2013 Undertøy byttes nuvel ingen steder. Anonym poster: 51d7e45c318011238c2c1cbc5eb17dd9 Neivel, men da er altså poenget mitt at det nok vil lønne seg å kjøpe i butikk for da ser jeg om det passer med en gang Syns det burde stå på Zalando at de ikke tar i mot undertøy... finner ikke info om det jeg i alle fall. Vel, nå har de i alle fall fått en mail av meg.
Sweet77 Skrevet 2. februar 2013 #7 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Om det ble kjent at Zalando aksepterte retur av undertøy, tror jeg kundegruppen deres vill krympet betraktelig. Æsj - tenk å få undertøy som andre kanskje har hatt direkte på **** Fotnote i følgebrevet: *NB! Kan være spor av syfilisbakterier, gonorrè, herpes etc... Endret 2. februar 2013 av Flair
Shady Lady Skrevet 2. februar 2013 #8 Skrevet 2. februar 2013 Om det ble kjent at Zalando aksepterte retur av undertøy, tror jeg kundegruppen deres vill krympet betraktelig. Æsj - tenk å få undertøy som andre kanskje har hatt direkte på **** Du vet sms-sex, webcamera-sex og sånn? Dette er det nye Neida, men seriøst, tror ingen seriøse butikker lar folk bytte undertøy.
Sweet77 Skrevet 2. februar 2013 #9 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Du vet sms-sex, webcamera-sex og sånn? Dette er det nye Neida, men seriøst, tror ingen seriøse butikker lar folk bytte undertøy. Hihi, tror det er tryggere med sms - web-cam da... Endret 2. februar 2013 av Flair
Shady Lady Skrevet 2. februar 2013 #10 Skrevet 2. februar 2013 Hihi, tror det er tryggere med sms - web-cam da... Brukt undertøy hadde vel blitt ONS av nyere grad
Sweet77 Skrevet 2. februar 2013 #11 Skrevet 2. februar 2013 Brukt undertøy hadde vel blitt ONS av nyere grad Ja, sånn *sniff*-fetish! Legen lurte veldig på hvorfor utbruddet begynte i nesa?
Kaisamaia Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 2. februar 2013 Kjære vene da... De kan vel kaste det eller vaske det og donere det når de får det i retur da... jeg mener...hvis de virkelig er kundevennlige. Ikke noe i veien for det, vettu!
Shady Lady Skrevet 2. februar 2013 #13 Skrevet 2. februar 2013 Ja, sånn *sniff*-fetish! Legen lurte veldig på hvorfor utbruddet begynte i nesa? Kan tenke meg mange kreative forklaringer! Jeg søkte etter undertøy på ebay, og stusset på det at en del av trusene jeg fant, stod det at det var nye, ubrukte truser av god kvalitet blabla. Men på bildet så var det ofte en dame som faktisk hadde på seg trusa, og jeg tenkte "hvem selger nye brukte truser, og hvem kjøper det?". Så slo det meg at det faktisk sikkert er god business På cubus er det 3 for 2 på truser nå, kanskje en ny foretningside.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #14 Skrevet 2. februar 2013 Kjære vene da... De kan vel kaste det eller vaske det og donere det når de får det i retur da... jeg mener...hvis de virkelig er kundevennlige. Ikke noe i veien for det, vettu! Det er da vel ikke god butikk... Men er enig i at de burde ha med informasjon om dette på nettsiden sin, både for kundenes og sin egen del. Anonym poster: e8c14a2f63214ba1c89e37820c14038c
Shady Lady Skrevet 2. februar 2013 #15 Skrevet 2. februar 2013 Kjære vene da... De kan vel kaste det eller vaske det og donere det når de får det i retur da... jeg mener...hvis de virkelig er kundevennlige. Ikke noe i veien for det, vettu! Det er nok ikke god butikk for de, men det er bra du sender de en mail og spør, kanskje de skriver noe info om det på sidene sine. Det er jo greit å vite reglene deres.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #16 Skrevet 2. februar 2013 Kjære vene da... De kan vel kaste det eller vaske det og donere det når de får det i retur da... jeg mener...hvis de virkelig er kundevennlige. Ikke noe i veien for det, vettu! Så du skal få betalt for at de skal hive, vaske (da blir den jo brukt) eller donere ei truse? Ser ikke helt logikken. Anonym poster: 51d7e45c318011238c2c1cbc5eb17dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå