AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Så heftig avvist. Hun nekter å innse det og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Hun har hatt èn date med fyren, og hun lot meg lese samtalen de har hatt på facebook. Etter daten deres hadde de et par normale samtaler, han sa han var interessert i henne, han kunne knapt vente på å se henne igjen og han hadde SÅ lyst å kysse henne. Etter det har hun stått for vel 85% av meldingene og han har svart litt sporadisk innimellom. Mesteparten av samtalen har gått slik: Hun: Heeii ******! Hallo?? Svar dåå! ******!!! KMGOIJi!!! Han (etter noen timer/dagen etter): Å hei. Var på jobb igår, beklager. Hun: Det der tok jævla lang tid hahahah! Skal du ut ikveld? Hallo? Seriøst? Stakk du igjen??! Og sånn fortsetter det. I over en måned. Han har svart litt innimellom og fortsatt på at han gjerne vil treffe henne (etter at hun har sagt "jeg veeet du viiiil "), og jeg får bare vondt i meg av tanken. Nå har hun sendt ham x-antall meldinger om å møte ham igjen uten å få svar. Han har sett noen av dem, men den siste har han ikke åpnet selv om han har vært pålogget flere ganger etter hun sendte den. Til slutt fant hun nr hans på facebook, og sendte ham en melding der hun sa at han måtte sjekke facebooken sin. Jeg får stalker vibber av hele greien og prøver å si til henne at hun må ta hintet. Hun fikk ikke svar på SMSen heller, og nå kommer hun til meg og klager fordi han ikke vil svare henne selv om hun "veet at han vil ha henne". Jeg prøver å fortelle henne at toget er sannsynligvis gått, han er en tufs som gjør det på den måten, og jeg vet at hun liker ham og det kan være vanskelig å se det, men hun må bare heve seg over det og prøve å ikke bry seg. Så sier hun at hun ikke bryr seg, men ti minutter etterpå er det samme kassett om igjen. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre?? Det er fryktelig slitsomt for jeg går tom for ting å si. Jeg er en dust om jeg sier hun må innse at hun er avvist, men jeg er også en dust om jeg fyrer oppunder henne og gir henne håp når hun en dag finner ut at det faktisk ikke kommer til å bli noe. Hun er forresten 20 og ikke 15 selv om det kan virke slik på det jeg skriver her.. Anonym poster: b27d11cfedbcd7e6f281fd8b2209fae1 Endret 1. februar 2013 av MissStiles 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Uff, for en situasjon. Jeg har en god venninne som falt for en felles kompis av oss, og vi begge trodde vel han var en oppegående, snill mann. Hun var stormforelsket og naiv, og han fikk det han var ute etter; sex. Da han ble en kald, fraværende gutt etterpå ble hun veldig frustrert - med en knust hjerte. Hun kom med mange unnskyldninger for hans stillhet, og jeg prøvde å forklare henne at han ikke var interessert. Den stakkars jenta er fremdeles ikke kommet over han, men hun trengte nok bare tid til å forstå det selv. Hun har takket meg nå i ettertid for at jeg var så ærlig med henne, og ikke prøvde å lage unnskyldninger for han. Og det er kanskje det du også må gjøre for venninnen din? Gi henne tid til å innse det selv, en dag skjønner hun kanskje at han ikke var så interessert. Til da må du bare være ærlig og fortsette med å støtte henne. Det er ikke morsomt å måtte gi opp håpet på noe man virkelig vil ha. Anonym poster: a7a281f19004879374c3060f4b5edb4f 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 visst jeg var deg ville jeg vist at jeg ble irritert og sagt "Nå er jeg lei av dette maset, for meg er det tydelig at han ikke er så veldig interessert og jeg syns du skal la han være i fred. Jeg skjønner at det er leit, men slik er det. Og jeg orker ikke å høre mer om dette." Anonym poster: 863dd9732036f1de3b1e712dd71a65de 3
Gjest Eugene Onegin Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Etter min efaringer er det ganske vanlig at kvinner ikke forstår at de blir avist
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 hvordan ser venninnen din ut? Seriøst? Hun er ei helt normalt pen jente. Anonym poster: b27d11cfedbcd7e6f281fd8b2209fae1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Etter min efaringer er det ganske vanlig at kvinner ikke forstår at de blir avist Det er egentlig ikke så rart, for en god del menn folkeskikken til å si i fra. Det er faktisk ikke OK å bruke folk for sex, for å kutte de ut etterpå. Anonym poster: 3ef1be8e3b42194519072db4229d0d3b 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 Be henne gå til psykolog, høres ut som en stalker.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Be henne gå til psykolog, høres ut som en stalker. Hehe ja jeg har litt lyst å fortelle henne at det er ikke så rart han stakk av når hun holder på sånn. Anonym poster: b27d11cfedbcd7e6f281fd8b2209fae1
Gjest Eugene Onegin Skrevet 1. februar 2013 #11 Skrevet 1. februar 2013 Det er egentlig ikke så rart, for en god del menn folkeskikken til å si i fra. Det er faktisk ikke OK å bruke folk for sex, for å kutte de ut etterpå. Anonym poster: 3ef1be8e3b42194519072db4229d0d3b Nå bruker jeg ikke kvinner for sex er jeg ikke interesert i ei så har jeg ikke sex med henne og om jeg har sex med ei så gjør jeg det alltid klart for henne at jeg ikke er ute etter noe fast. Og om hun da trekker seg så respekterer jeg det.
Gjest Chloè Skrevet 2. februar 2013 #12 Skrevet 2. februar 2013 Kan ikke bare den idioten si "hei,jeg er ikke interessert!",så skjønner hun det nok
Bernardette Skrevet 2. februar 2013 #13 Skrevet 2. februar 2013 Du kan ikke ta kontakt med ham du da, og si at han må bare si det rett ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå