Gjest chassiopeia Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Jeg har mistet kjæresten min og "graver meg ned" i hvor lei meg jeg er... Jeg prøver å komme over det, men kommer stadig inn på tanker om at ting kan ordne seg, eller at han kanskje angrer eller savner meg Jeg tror jeg trenger hjelp til å komme meg ut av dette! Noen som har gode forslag? Takk
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Kontakt legen og be om en MADRS-test som sjekker hvor deprimert du er og gir en indikasjon på hva slags hjelp du trenger. Kognitiv terapi og oppmerksomhetsmeditasjon har hjulpet meg veldig, i hvert fall. Anonym poster: 5c12787995d056f0f56dec2b853d5f59
Hecubaa Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Uvisst hva som var årsaken til bruddet: Selvfølgelig angrer han og savner deg så gjør dette til din styrke oppi det hele Si til deg selv at du er den som har mest kontroll på følelsene nå og alt å vinne på å komme deg videre i livet - uten han - og kjør på meg aktiviteter som gjør deg glad og gir deg en form for mestringsfølelse. Alle har kjent på en kjærlighetssorg og det tar tid å lappe sammen hjertet igjen..
jente89_hallo Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Mitt råd til deg er å ta tiden til hjelp som sagt tidligere. Men også å bare prøve å slette så mye som mulig av han fra livet ditt. Du skal ikke kaste alt han noensinne har gitt deg og hate han for alltid, for det kommer du nok ikke til å gjøre, siden dere har hatt det fint sammen. Men bare ikke tenk på alt dere skulle gjort sammen hele tiden. Prøv å tenk på alt du kan gjøre uten han, om du kommer til å gjøre det eller ei! Jenteturer til syden, skole i en annen by, reise rundt jorda, bruke alle pengene dine på at du skal føle deg fin (dra til frisøren og skjem deg bort, spa etc), drikk masse vin med dine nærmeste venninner (ikke for mye på en kveld mind you). Kos deg med deg selv, plei deg selv, tenk på alt du kan gjøre alene (og det er MYE, alltid!). Og blir det for vanskelig, slett nummeret hannes, blokker han fra facebook (send gjerne en melding til han om hvorfor om du ønsker det) og bare lev livet som om han var en drøm, så godt du kan. Det er kjempevanskelig med en gang, men etterhvert blir det enklere og du ser hvor fint du har det. Og brått kommer det en ny fyr, som både kan og ikke kan knuse hjertet ditt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå