Gjest morTheresa Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 er jeg forelsket når jeg konstant irrieterer meg over samboern? synes han bare sier dumme ting og synes han er udugelig når det kommer til det meste? men igjen har vi gode dager dær jeg kan se på han og tenke, mmmmm han er min de dagene er det få av skal og være sakt! det som er synd er at vi har 3 barn sammen og jeg ser ikke for meg et liv uten pappaen til barna :'( Andre som er sammen med barnfar pga barna?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Det er kun du som kan finne ut av det,hvordan du har det og hvordan du vil ha det.Og holde sammen for barnas del er det dummeste du gjør,de merker nok mer av stemningen i hjemmet en de gjerne bør.Hvor gamle er barna? Vil det være store problemer med å ha dem aleine? Alle barn fortjener å ha en mor som har det bra og trives.Du må nok enten jobbe med forholdet eller gi opp og gå videre,søk hjelp hos familivernkontoret og ta det derfra.Klem og lykke til. Anonym poster: 95d0999899c9bf9bd6651051e488335f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå