Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

åårh!

Jeg er så utrolig irritert! I kveld skal jeg få besøk av ei god venninne. Dette er noe jeg får fast hver fredag. Denne uka er det samboers tur til å rydde i og med at jeg har ryddet så og si hver uke siden vi flyttet sammen for 9 mnd siden, og han har hele tiden sagt han skulle ordne det.

Da jeg kom hjem fra jobb klokken 5 idag så det ut som et grisehus; han hadde ikke ryddet noe fra igår, men heller rotet enda mer (type bukse slengende på badet, kleshaug slengt utover, 3 tallerker , flasker , skitten oppvask osv osv) Jeg skjønnner ikke engang at det er mulig å rote så mye på 1 dag??

Samboer er på jobb nå, og kommer ikke hjem før senere ikveld, så derfor ble jeg nødt å rydde alt.

Blir så irritert for skjønner ikke at det skal være så problematisk for en 22 år gammel mann å rydde opp etter seg? Spesielt når han vet jeg skal ha besøk og han har sagt han skal ordne...

Vet ikke hvordan jeg skal gripe tak i dette lenger. Føler meg rett og slett som en hushjelp til tider:/

Anonym poster: f5f1bf36bb8dfa0b085525c01583b8e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en god venninne, som ikke bryr seg om litt rot, så hadde jeg latt det ligge jeg.

Bare si til venninna at samboeren din skulle rydde, det har han ikke gjort, så det må han gjøre når han kommer hjem. Tipper han regnet med at du tar det ettersom du får besøk, og blir lang i maska når han må bruke fredagskvelden sin på å rydde.... ;)

• Liker 3
Skrevet

Slutt å rydd opp etter han. Så får du se hvor lang tid det tar før han oppdager griseriet og rotet sitt. Du får gi venner beskjed om at du har et prosjekt på på gang. Blir det for ille får du reise bort på besøk istedenfor.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville gjort det veldig klart for han at jeg på ingen måte er en ryddehjelp, men samboeren hans! Som fortjener mer enn å bare gå rundt å plukke opp dritten hans.

Det vil si, jeg hadde gitt han et ultimatum: Rydd eller flytt.

• Liker 1
Skrevet

Han kommer ikke til å begynne med mindre du endrer deg.

Hittil, i ni måneder, har du godtatt det.

Han driter i at du skal ha besøk, tydeligvis.

Sett deg selv i respekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...