makkapakka Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 (endret) og han skulle levere tilbake verktøyet i går...ikke sett noe til det... hmmm hva gjør jeg? Endret 1. februar 2013 av makkapakka
Chloe- Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Du banker på døren og sier du trenger det. Endret 1. februar 2013 av Chloe- 6
Gjest Wilhelmine Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Bank på og hent det. Burde IKKE være nødvendig, men folk er så sløve med andres ting at jeg tror jeg hadde valgt den enkle løsningen å hentet det, framfor å ri prinsippet om at låner kommer tilbake med det uoppfordret. Tar for lang tid, rett og slett
~Ripley~ Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Hva du gjør? Du oppsøker naboen, og ber om å få igjen verktøyet han lånte. 1
Gjest Kaninpus Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 og han skulle levere tilbake verktøyet i går...ikke sett noe til det... hmmm hva gjør jeg? Kontakter en torpedo! 1
makkapakka Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2013 Kontakter en torpedo! tror det blir løsningen så slipper jeg problemer i fremtiden
Blå Trombone Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Ding-dong. "Hei, jeg skulle gjerne hatt tilbake xxx som du lånte av meg, jeg trenger den selv skjønner du." Verre er det faktisk ikke. 1
Kaisamaia Skrevet 2. februar 2013 #9 Skrevet 2. februar 2013 Trenger du det selv akkurat nå da? Eller vil du bare at rett skal være rett?! Kanskje bruker han det ennå. Kanskje kommer han om noen dager. Hvis ikke så kan du spørre ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå