Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har nylig kommet ut av et turbulent forhold som har vart i 5 år. Jeg savner eksen masse, til tross for han til tider har behandlet meg som dritt. Men jeg elsker han. Har gikk fra meg, pga han ville føle seg uavhengig og fri til å gjøre det han ville i livet. Men fant ut etter noen mnd at han savnet meg, og ønsket at vi skulle være bestevenner(med sex), han ønsker ikke noe forhold med meg. Vi hadde egentlig avtalt å møtes idag, men han utsatte det til i 21 tiden i kveld, og skal opp tidlig i morgen(0630). Ble kjempe skuffet over dette, ettersom jeg ønsker at vi skal kose oss, og finne på noe gøy sammen.. Men bestemte meg for å vente på han da, ikveld, som så mange andre kvelder. Så tikker det inn en melding fra en kjekk gutt, jeg har pratet litt over nettet med, som bor i samme by som meg, om jeg ønsker å komme over på filmkveld... Jeg tar meg i å tenke at jeg er lei av å vente, og kanskje skal dra bortover til han som sendte melding i steden i kveld, og la eksen være alene ikveld. Ble så usikker på hva en burde gjøre i en slik situasjon..... For jeg elsker eksen min, og ønsker det skal bli oss, men samtidig ønsker jeg ikke å sitte å vente på en som bare bruker meg... Hvordan syns dere jeg burde tilbringe kvelden?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig ufornuftig ut å blande en ny kar inn i det surret det. Da burde du hvertfall gjøre han klar over at du fortsatt holder på med eksen. Kutt begge to og bruk litt tid for deg selv :)

Anonym poster: 6e777a22c216cac44fe02c0859eafe31

Skrevet

Slutt å holde på med eksen din. Han har sagt at han ikke vil ha et forhold med deg, og så lenge du ønsker det, så er det dømt til å mislykkes.

Skrevet

Dra på filmkveld, og drit i eksen! Han kommer garantert bare for sex, og fant vel ut at han kunne komme litt senere så han slapp å snakke og kose, og gå rett på det han kom for.

Du trenger ikke fortelle nye mannen noe om eksen enda, det er jo bare en filmkveld! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...