Gå til innhold

Hvorfor gjør folk dette? Det er så utrolig uhøflig!

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja jeg vet det har vært ørten tråder om dette før men jeg må bare få ut sinne og frustrasjon. Her har jeg deita en fyr som var utrolig fantastisk og virket kjempeinteressert i begynnelsen, men så plutselig snur helt om. Og jeg skjønner ikke hvorfor, men selv om det virka som følelsene hans har kjølnet så sier han LIKEVEL at han liker meg og har såå lyst å treffe meg igjen, men er ikke interessert i å avtale tidpunkt om å treffes, så ringer jeg han da og spør om vi ikke kunne treffes til uka for han var ikke opptatt akkurat da. Så sier han at han skal ringe dagen etter men gjør det ikke (Alltid før har han ringt når han har sagt han skal), så sender jeg han melding sent på kveldinga og sier på en snill måte at jeg er litt skuffa over at han ikke ringer når han sier han skal og at jeg faktisk droppa andre planer for han. Ikke svar. En uke senere er jeg ganske sur men sier at jeg syns det er frustrerende når han holder på slik han gjør og om han ikke vær så snill kan gi meg en forklaring og si det som det er helt ærlig om han ikke er interessert mer. Hva skjer da. JO Han avbryter facebookvannskapet og ordner det slik at det ikke er mulig for meg å sende han meldinger. Han behandler meg som om jeg skulle vært en gal stalker, men det har jeg ikke vært. Bare TO meldinger som kanskje kan oppfattes som mas med en hel ukes mellomrom TO?? Og jeg har aldri mast før, heller vært tilbakeholden.

Hva skjer med slike folk? Skjønner de ikke at de sårer og fornærmer andre med en slik barnslig oppførsel? Er det noen som har en teori eller forklaring her? Jeg sitter her og er dritforvirra. Jeg vet jeg bare burde glemme det men det hadde vært hundre ganger lettere om jeg fikk en vanlig avslutning på det hele.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste menn tørr ikke å si at de ikke er interessert lenger, hvorfor aner jeg ikke! Men jeg har mange kompiser som er kjempe bra mannfolk, likevel uansett om de rett og slett er lei ei dame eller ikke klare for forhold så sier de aldri ifra de blir bare borte plutselig....

Skrevet

Hadde dere sex?

• Liker 2
Skrevet

Du droppet andre planer fordi han skulle ringe? Ikke meningen å være frekk, men da skjønner jeg at det ble litt mye for ham

Anonym poster: b8d9bc10848ab11ecc94ec42b741913c

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

De fleste menn tørr ikke å si at de ikke er interessert lenger, hvorfor aner jeg ikke! Men jeg har mange kompiser som er kjempe bra mannfolk, likevel uansett om de rett og slett er lei ei dame eller ikke klare for forhold så sier de aldri ifra de blir bare borte plutselig....

men begriper de ikke hvor stygt gjort det er da??? Herregud man har ikke mye empati når man totalt mangler å sette seg inn i hvordan andre kan ha det. Hvordan hadde de selv følt det om noen gjorde det samme mot dem? Herregud hvorfor trenger man ikke å bruke folkeskikk når man dater?
  • Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Du droppet andre planer fordi han skulle ringe? Ikke meningen å være frekk, men da skjønner jeg at det ble litt mye for ham

Anonym poster: b8d9bc10848ab11ecc94ec42b741913c

å glemte å si at det var meningen vi skulle treffes og at han skulle ringe for å avtale tid.

Og for de som spurte om vi har hatt sex, ja, men det var ikke etter bare en gang han sluttet å ringe

Endret av BettyBoop
Gjest BettyBoop
Skrevet

han løy jo og sa han var interessert, og han gav veldig inntrykk av at han var klar for forhold
Skrevet

avogtil er det veldig vanskelig å si fra at jeg vil faktisk ikke!

avogtil godtar ikke personen et nei heller! argumenterer i vei og skal ha forklaring på ditt og datt.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

avogtil er det veldig vanskelig å si fra at jeg vil faktisk ikke!

avogtil godtar ikke personen et nei heller! argumenterer i vei og skal ha forklaring på ditt og datt.

JA så du mener det er greit etter man har gjort at en annen får følelser for en at man bare kutter tvert av??? Jeg driter i om det er vanskelig å si. Jeg syns faktisk at siden han har ligget med meg at han skylder meg å vise meg respekt. Og det er jo ikke min feil om andre jenter han har avvist har mast og mast selv etter han sier han ikke er interessert.
  • Liker 3
Skrevet

"Så sier han at han skal ringe dagen etter men gjør det ikke (Alltid før har han ringt når han har sagt han skal), så sender jeg han melding sent på kveldinga og sier på en snill måte at jeg er litt skuffa over at han ikke ringer når han sier han skal og at jeg faktisk droppa andre planer for han. Ikke svar. En uke senere er jeg ganske sur men sier at jeg syns det er frustrerende når han holder på slik han gjør og om han ikke vær så snill kan gi meg en forklaring og si det som det er helt ærlig om han ikke er interessert mer. Hva skjer da. JO Han avbryter facebookvannskapet og ordner det slik at det ikke er mulig for meg å sende han meldinger"

Altså..jeg skjønner han godt jeg. Det er sånt man holdt på med i 14-15 års alderen. Det var ikke så lett å ta et hint eller gi slipp da, etter et par år har hvertfall jeg lært med det. Gi like mye faen i dem som de gir i deg. Sender du melding uten at han svarer? Ok, hintet motatt,hade. Hvorfor skal du ringe å sende melding igjen å mase, når han er såpass drittsekk som ikke gidder å svare på en jævla sms? Alt han trenger å si er "vi har hatt det fint sammen,men jeg har ikke følelser for deg" eller noe i den duren.

Så,lær deg å gi F :) Uansett hvor vondt det er, så er det bedre enn å drite seg ut å bli sett på som en gal stalker

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

"Så sier han at han skal ringe dagen etter men gjør det ikke (Alltid før har han ringt når han har sagt han skal), så sender jeg han melding sent på kveldinga og sier på en snill måte at jeg er litt skuffa over at han ikke ringer når han sier han skal og at jeg faktisk droppa andre planer for han. Ikke svar. En uke senere er jeg ganske sur men sier at jeg syns det er frustrerende når han holder på slik han gjør og om han ikke vær så snill kan gi meg en forklaring og si det som det er helt ærlig om han ikke er interessert mer. Hva skjer da. JO Han avbryter facebookvannskapet og ordner det slik at det ikke er mulig for meg å sende han meldinger"

Altså..jeg skjønner han godt jeg. Det er sånt man holdt på med i 14-15 års alderen. Det var ikke så lett å ta et hint eller gi slipp da, etter et par år har hvertfall jeg lært med det. Gi like mye faen i dem som de gir i deg. Sender du melding uten at han svarer? Ok, hintet motatt,hade. Hvorfor skal du ringe å sende melding igjen å mase, når han er såpass drittsekk som ikke gidder å svare på en jævla sms? Alt han trenger å si er "vi har hatt det fint sammen,men jeg har ikke følelser for deg" eller noe i den duren.

Så,lær deg å gi F :) Uansett hvor vondt det er, så er det bedre enn å drite seg ut å bli sett på som en gal stalker

hæ? Jeg maste jo ikke jeg venta jo kjempelenge før jeg sendte han melding igjen. Han LOVTE å ringe. Jeg maste jo ikke. Hvorfor skulle jeg ta hintet når han sa han var interessert og tydeligvis løy til meg? Om han vcille jeg skulle ta et hint hvorfor sier han først at han liker meg???

Han har jo ikke sagt at han ikke er interessert. Jeg ville bare han skulle være ærlig.

Jeg vil ikke gi faen. jeg gidder ikke å gå rundt å lure på hvorfor. Jeg syns det hadde vært bedre om han dumpa meg, selv på en slem måte. Alt er bedre enn å drite i å svare. Jeg vet du har rett ,men jeg likte han jo. ikke like lett å gi faen å måtte lete etter en ny gutt å like liksom. og jeg sendte bare to meldinger.

Endret av BettyBoop
  • Liker 8
Skrevet

hæ? Jeg maste jo ikke jeg venta jo kjempelenge før jeg sendte han melding igjen. Han LOVTE å ringe. Jeg maste jo ikke. Hvorfor skulle jeg ta hintet når han sa han var interessert og tydeligvis løy til meg? Om han vcille jeg skulle ta et hint hvorfor sier han først at han liker meg???

Han har jo ikke sagt at han ikke er interessert. Jeg ville bare han skulle være ærlig.

Jeg vil ikke gi faen. jeg gidder ikke å gå rundt å lure på hvorfor. Jeg syns det hadde vært bedre om han dumpa meg, selv på en slem måte. Alt er bedre enn å drite i å svare. Jeg vet du har rett ,men jeg likte han jo. ikke like lett å gi faen å måtte lete etter en ny liksom.

Det er ikke realistisk å få greie på hvorfor noen ikke er interessert (lenger).

Og det er faktisk ikke interessant heller. Fordi denne person er da ikke av noen interesse lenger.

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil ikke gi faen. jeg gidder ikke å gå rundt å lure på hvorfor. Jeg syns det hadde vært bedre om han dumpa meg, selv på en slem måte. Alt er bedre enn å drite i å svare. Jeg vet du har rett ,men jeg likte han jo. ikke like lett å gi faen å måtte lete etter en ny gutt å like liksom. og jeg sendte bare to meldinger.

Jo, du maste. Det har ingenting med hvor lenge du venta med melding nr 2, det er han som skal ta kontakt med deg. Svarer han ikke er det ikke et sjakktrekk å ringe å sende mld med "hvorfor svarer du ikke, nå er jeg sur" Skjønner? Jeg vet det gjør vondt, men sånn er det. I en perfekt verden hadde de fleste menn hatt baller nok til å si sannheten, men de fleste er som han her. Det må vi bare leve med, for sånne er virkelig ikke verdt en dritt

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er ikke realistisk å få greie på hvorfor noen ikke er interessert (lenger).

Og det er faktisk ikke interessant heller. Fordi denne person er da ikke av noen interesse lenger.

for meg er det interessant i tilfelle det er noe jeg har gjort og sagt. så jeg kan unngå å gjøre det samme med en annen fyr. Og jeg er egentlig mer interessert i prinsippet om at man er høflig og avslutter på en skikkelig måte.
  • Liker 7
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jo, du maste. Det har ingenting med hvor lenge du venta med melding nr 2, det er han som skal ta kontakt med deg. Svarer han ikke er det ikke et sjakktrekk å ringe å sende mld med "hvorfor svarer du ikke, nå er jeg sur" Skjønner? Jeg vet det gjør vondt, men sånn er det. I en perfekt verden hadde de fleste menn hatt baller nok til å si sannheten, men de fleste er som han her. Det må vi bare leve med, for sånne er virkelig ikke verdt en dritt

Jeg sa ikke at jeg var sur til han. bare så det er sagt... Og jeg sendte han melding fordi jeg var dum nok til å høre på et råd som gikk som følger. La han skjønne at du er lei deg og si at du blir forvirra når han sier en ting og gjør en annen, og så var jeg dum nok til å gjøre det.

Det er jeg som føler meg som den verdiløse dritten forresten

Endret av BettyBoop
  • Liker 7
Skrevet

for meg er det interessant i tilfelle det er noe jeg har gjort og sagt. så jeg kan unngå å gjøre det samme med en annen fyr. Og jeg er egentlig mer interessert i prinsippet om at man er høflig og avslutter på en skikkelig måte.

Ja, jeg vet at du syns det er interessant fordi du har skrevet det her på KG noen ganger tidligere også. Men du kommer ikke til å få vite det. Og da er det bedre å bare heller glemme det.

Men ellers er jeg selvfølgelig enig med deg i at man bør avslutte på en skikkelig måte.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jeg vet du har rett, men noen tips om hvordan jeg skal oppføre meg for å holde på interessen? altså neste gang jeg møter en? for jeg mistenker at han mista interessen før jeg "maste". jeg vet han var interessert før for da ville han treffe meg hele tiden

Endret av BettyBoop
Skrevet

Jeg sa ikke at jeg var sur til han. bare så det er sagt... Og jeg sendte han melding fordi jeg var dum nok til å høre på et råd som gikk som følger. La han skjønne at du er lei deg og si at du blir forvirra når han sier en ting og gjør en annen, og så var jeg dum nok til å gjøre det.

Det er jeg som føler meg som den verdiløse dritten forresten

Hvem ga deg det rådet? Du burde kanskje aldri ta råd fra henne igjen. Er ikke noe sjakktrekk å si man er skuffa og lei seg når du ikke aner hva grunnen til at han ikke ringte er. Jeg hadde selv blitt litt småsur om daten min hadde sagt noe sånt til meg og det skjedde noe jeg ikke hadde kontroll på. Det oppfattes som mas.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Av og til oppdager man at motparten er whackadoodle, så trekker man seg bittelitt unna, vedkommende følger etter, klaustrofobien kicker inn og man skyter vedkommende ut av livet sitt som sæden til en førti år gammel jomfru.

Out of sight, out of mind.

• Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvem ga deg det rådet? Du burde kanskje aldri ta råd fra henne igjen. Er ikke noe sjakktrekk å si man er skuffa og lei seg når du ikke aner hva grunnen til at han ikke ringte er. Jeg hadde selv blitt litt småsur om daten min hadde sagt noe sånt til meg og det skjedde noe jeg ikke hadde kontroll på. Det oppfattes som mas.

jeg skjønner det men jeg syns jeg har rett til å bli fornærma om folk ikke holder det de lover.. Jeg er alt for prinsippfast tror jeg. tror det er der problemet mitt ligger, for jeg pleier alltid å være ærlig. jeg har aldri "dumpa" noen på den måten.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...