AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Hei! Jeg vurderer å kjøpe en sofa fra Formfin. Det er en modulsofa, hjørne. På den ene siden blir det en 2,5 seter (i tillegg til hjørnet). På den andre siden blir det enten en 1,5 seter eller en liten 2-seter. Jeg har plass til en liten 2 seter, men den blir stående foran vindu, så den 'fyller litt ut' for å si det sånn. Saken er at jeg er redd en sånn 1,5 seter blir litt lite. Kanskje vanskelig å svare på, men hvis dere hadde valget mellom en litt for stor og litt for liten sofa, hva ville dere ha valgt? Eller for å si det på en annen måte, hva er det lettest å angre på: Kjøp av for liten sofa eller kjøp av for stor? Den med 1,5 seter passer veldig bra her jeg bor nå, men jeg har en ganske smal stue, og det er en dyr sofa (20.000,- klassen) så jeg vil gjerne kjøpe noe jeg kan ta med meg ved event. flytting. Kanskje noen av dere har den, eller kjenner noen som har den. Synse i vei! Her kommer link til den slik den ser ut med 1,5 seter på ene siden (en Finn-annonse var det som viste den delen best). Der hadde jeg altså tenkt at jeg kunne ha en liten 2-seter istedenfor (finner ikke bilde av det). http://www.finn.no/f...nnkode=39454258 Anonym poster: 8fb7fbe9d7faae26cd3ed2c535a10450 Anonym poster: 8fb7fbe9d7faae26cd3ed2c535a10450
Merete76 Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 kjøp den store. vi kjøpte stor sofa var litt skremte i butikken, men nå er vi så glade for den.:-)
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Kjøp heller den store. For når dere an dag flytter, så vil den komme godt med, istedenfor liten. Min mening. Anonym poster: 8f235fd83ad4aaf61af90fd6bb02657b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Takk for svar! Det er litt det jeg også har tenkt. Dessuten kan en to-seter settes armlener på, og brukes som- ja nettop en toseter hvis jeg skulle få lyst til det. Sånn at jeg kan ha en 2,5 seter og en 2 seter på hver side med bord i midten. En 1,5 seter kan liksom ikke "brukes til noe" annet enn som del av en hjørnesofa. Anonym poster: 8fb7fbe9d7faae26cd3ed2c535a10450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå