Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et volumprodukt, helst et man kan bruke i tørt hår.Har prøvd med hårpudder, men håret ble så "skittent" av dette. Noen som vet om en gele ,skum eller lignende? :)

Anonym poster: 22acabd8e1126ad167012f8e8b782916

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Vanlig hårspray? Ellers kan man kreppe underhåret med kreppetang.

Skrevet

Hårspray får jeg dessverre ikke noe volum av. Tror jeg trenger noe seigere, fastere. Håret mitt er typisk fint og nordisk. Kreppetang var jo en idé!

Skrevet

Hvilket hårpudder har du prøvd, og har du evt. prøvd å bruke litt mindre??

kun påføre det ved røttene, ikke "drysse det på", men ha produkt på fingrene og gni det uppover fra undersiden av håret?

Jeg bruker KMS sin volumshampo, dropper balsam og påfører heller litt hårolje/arganolje i spissene (vått hår). litt hårpudder fra osis og en ganske tørr hårspray som tørker fort :)

Jeg har også tynt nordisk veldig glatt hår..

Anonym poster: cdf36e5b5ed0ff0c38ef143c32d5fb77

Skrevet

Jeg har samme problem med hårpudder, uansett hvor lite jeg bruker ser håret fett og ekkelt ut.

Jeg byttet ut hårpudderet med tørrsjampo etter tips fra frisøren, og det funker! :)

Skrevet

Hvilket hårpudder har du prøvd, og har du evt. prøvd å bruke litt mindre??

kun påføre det ved røttene, ikke "drysse det på", men ha produkt på fingrene og gni det uppover fra undersiden av håret?

Jeg bruker KMS sin volumshampo, dropper balsam og påfører heller litt hårolje/arganolje i spissene (vått hår). litt hårpudder fra osis og en ganske tørr hårspray som tørker fort :)

Jeg har også tynt nordisk veldig glatt hår..

Anonym poster: cdf36e5b5ed0ff0c38ef143c32d5fb77

Tusen takk for tips!! :) Skal prøve det ut. Hvilken hårspray bruker du, forresten?

Skrevet

Hei, jeg har hatt det samme problemet, og har prøvd alt av volumprodukter. Og jeg har bare funnet et eneste produkt som VIRKELIG gir volum, den er fra tigi bed head, totally baked. Det er et skum som man påfører i vått hår, og det gir sykt bra hold+volum. Anbefales:)

Skrevet

Jeg har samme problem med hårpudder, uansett hvor lite jeg bruker ser håret fett og ekkelt ut.

Jeg byttet ut hårpudderet med tørrsjampo etter tips fra frisøren, og det funker! :)

Tusen takk for svar! :) Hvilken tørrsjampo bruker du? En dyr en?

Skrevet

Hei, jeg har hatt det samme problemet, og har prøvd alt av volumprodukter. Og jeg har bare funnet et eneste produkt som VIRKELIG gir volum, den er fra tigi bed head, totally baked. Det er et skum som man påfører i vått hår, og det gir sykt bra hold+volum. Anbefales:)

Tusen takk for tipset! Skal prøve den ut :jepp:

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Hvilken tørrsjampo bruker du? En dyr en?

Overhodet ikke, jeg har brukt både Define og HM sin. Synes de fleste er relativt like, men noen av de lukter helt forferdelig, så jeg pleier å velge etter lukta ;)

Om håret blir litt flatere i løpet av dagen er det bare å rufse det opp igjen litt når jeg har hatt i tørrsjampo. Funker fint på mitt tynne og nordiske hår.

Skrevet

Overhodet ikke, jeg har brukt både Define og HM sin. Synes de fleste er relativt like, men noen av de lukter helt forferdelig, så jeg pleier å velge etter lukta ;)

Om håret blir litt flatere i løpet av dagen er det bare å rufse det opp igjen litt når jeg har hatt i tørrsjampo. Funker fint på mitt tynne og nordiske hår.

Det hørtes lovende ut! Skal løpe og kjøpe ;)

Skrevet

SALTVANN! Har ganske langt og flatt hår som jeg har hatt problemer med å løfte. Kjøpte saltvann forrige uke, å skal definitivt fortsette med det :P

Skrevet

SALTVANN! Har ganske langt og flatt hår som jeg har hatt problemer med å løfte. Kjøpte saltvann forrige uke, å skal definitivt fortsette med det :P

Prøvde saltvann hos frisøren, men jeg så nesten ingen forskjell på håret mitt, jeg.

Skrevet

Saltvann tørker ut håret veldig, det blir fort synlig slitt.

Anonym poster: b46abe66a0a9446c50cee65adc3cb8fa

Skrevet

Jeg likte den i hvert fall. Men er kanskje smak og behag, og hvor drøyt du skal løfte håret. Jeg må selvsagt tuppere litt, selv om jeg ikke liker det, men syns det var værre med tuppering og spray, for det ble så stivt på meg.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg likte den i hvert fall. Men er kanskje smak og behag, og hvor drøyt du skal løfte håret. Jeg må selvsagt tuppere litt, selv om jeg ikke liker det, men syns det var værre med tuppering og spray, for det ble så stivt på meg.

Saltvann.. hvoor får man det? :fnise: Kan man bruke dette, om man har fet hodebunn / håravfall?

Anonym poster: d7be9186770a937bb5f3bb040e6d65b8

Skrevet

Saltvann.. hvoor får man det? :fnise: Kan man bruke dette, om man har fet hodebunn / håravfall?

Anonym poster: d7be9186770a937bb5f3bb040e6d65b8

Jeg kjøpte hos frisøren :) Jeg har ingen anelse hvordan det er i forhold til fet hodebunn/håravfall, men dette kan du jo eventuelt bare spør en frisør om, eller Google :D Men vet at saltvann skal være litt uttørkende, så vil tro det vil fungere på fet hodebunn og :P

Skrevet

Den nyeste stylingsprayen til bjørn axen er fantastisk til å få volum. Er en form for hårpudder og hårspray i samme spray, gir sinnsykt volum, matter lett ned og er ikke seigt og klissent slik som rent hårpudder. Elsk <3

Skrevet

Wool Shake fra Redken. Den er kjempebra og du får forskjellig resultat ut i fra om du har den i vått eller tørt hår og hvor mye du jobber med fåret etter at du har tatt den i. Helt suveren!

Anonym poster: 2640a4963c4a146cc68c27d08625dc2a

Skrevet

Wool Shake fra Redken. Den er kjempebra og du får forskjellig resultat ut i fra om du har den i vått eller tørt hår og hvor mye du jobber med fåret etter at du har tatt den i. Helt suveren!

Bæææ. :fnise: Skulle selvsagt være håret.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...