Gå til innhold

Rockeringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man rocke på begge veiene? Sånn mot høyre og venstre eller behøver man bare å gjør det mot en side, hva skjer hvis man ikke gjør det?

Anonym poster: 5ad47c83de2d1840c36fd0dc600f8f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?:)))

Anonym poster: 5ad47c83de2d1840c36fd0dc600f8f06

Skrevet

Vil tro det ikke skjer så fryktelig mye. Med andre ord, det samme som (ikke) skjer av denne type trening generelt.

Hvorfor ikke finne en mer effektiv og variert type kardio?

Anonym poster: d00b94f06eb91bf5cf0f8db69b4bd9ed

Skrevet

Du skal rocke like mye begge veier

Skrevet

Vil tro det ikke skjer så fryktelig mye. Med andre ord, det samme som (ikke) skjer av denne type trening generelt.

Hvorfor ikke finne en mer effektiv og variert type kardio?

Nå har jo ikke TS sagt at hun bruker det som kardio? Noen, deriblant jeg, rocker fordi det er gøy ;) Dessuten hjelper det litt på ryggproblemene mine, så det er jo en fin bonus!

TS, jeg har også lært at man skal rocke like mye begge veier :)

Skrevet

Nå har jo ikke TS sagt at hun bruker det som kardio? Noen, deriblant jeg, rocker fordi det er gøy ;) Dessuten hjelper det litt på ryggproblemene mine, så det er jo en fin bonus!

TS, jeg har også lært at man skal rocke like mye begge veier :)

Om man ikke bruker det som trening, har det vel ikke noe på treningsforumet å gjøre?

Og om det er trening man bruker den til, hva annet enn (middelmådig) kardiotrening kan dette være?

Skrevet (endret)

Om man ikke bruker det som trening, har det vel ikke noe på treningsforumet å gjøre?

Og om det er trening man bruker den til, hva annet enn (middelmådig) kardiotrening kan dette være?

Hvor ville du ha lagt det, da? Jeg går turer også, uten å se på det som trening. Om jeg hypotetisk sett hadde hatt et tur-spørsmål, hadde jeg sikkert plassert det her. Kanskje det hadde passet bedre under sport og fritid, men der er det mye vanskeligere å få tilbakemeldinger. Overforumtittelen (eller hva man kaller det) er jo også "kosthold, kropp og fysisk aktivitet", og det er det jo i alle fall :)

Edit: jeg med min dårlige rygg, bruker som sagt rockering også fordi det hjelper mot ryggproblemene. Så det styrker i hvert fall et eller annet!

Endret av Thorn
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...