Gå til innhold

Dere på universitet/høyskole. Har dere venner på skolen som dere er med på fritiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som alle på mitt studiet har etablerte vennegjenger utenom skolen, og dermed ikke har så stor interesse av å få nye venner utenom skoletid. Litt synd egentlig. Henger du med studievenner utenom skolen?

Anonym poster: 2d0961d9b6c08144681a9d4a6702bb74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :) jeg henger både med folk fra skolen og andre jeg kjenner på fritiden :)

Gjest test123
Skrevet (endret)

Men møt opp på alle arrangementene på studiet ditt.Gjerne fakltetet også, og alle andre steder hvor det er rimelig mange medstudenter.

Meld deg inn i noen foreninger tilknyttet studiet, jobb i studentbar eller noe for å bli invitert på nternfester. Etter en stund bli rman gjerne invitert på vors hos forskjellige osv,

Det er MANGE i din båt, mange har flyttet til der du studerer og mange har svakt nettverk fra før.

Endret av test123
Skrevet

Forstår hva du mener. Mange virker ikke spes. interessert i å få nye venner blant medstudentene. Har selv prøvd å ta initiativ til aktiviteter, men sjelden noen som gidder. Dette gjør da at jeg selv for det meste henger med mine etablerte venner utenfor studiet.

Er du med i noen foreninger?

Anonym poster: 26d5e8284bb592df0abbfcdf0e10e681

Skrevet

Jeg er etablert utenfor universitetsmiljøet også, men finner også på ting sammen med vennene jeg har fått på studiet. :)

Skrevet

nei, jeg gjør ikke det. vi har jo klassefester og slikt, men pleier ikke henge med de ellers. men er jo noen jeg henger mer med på skolen f.eks. de er jo vennene mine og vi har et koselig klassemiljø, selv om vi ikke henger så mye sammen etter skoletid. jeg har bare et par venner som bor i samme by som meg, ellers bor de fleste vennene mine på hjemsteder eller i andre byer. men er ofte hjemme :) jeg kunne også godt tenkt meg å ha flere venner her jeg bor, men jeg bor jo i kollektiv da så er jo sosial sånn sett :)

Skrevet

Noen få, men jeg har lite tid til det egentlig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Noen få, men jeg jobber så mye i tillegg at jeg ikke har så mye tid til overs. Synd, men sånn er det akkurat nå

Skrevet

Jeg har ei veninne som jeg møter på fritiden også. Jeg går et samlingsbasert studie, så vi treffes jo bare hver femte uke uansett, og det er utrolig mange som kommer tilreisende for dette studiet.

Skrevet

Har tre som er blitt gode venninner, og to til som jeg også er litt med, men så går jeg på ett veldig praktisk studie (lærer), der man nærmest blir "tvunget" til å bli venner fra første stund :) Veldig sosialt studie!

Anonym poster: e6b9ecc97dc865652b1c03797bdf22de

Skrevet

Mange faktisk, kjempe koselig. De fleste ble jeg kjent med i fadder ukene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...