Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen vaner som familie og venner mener er halvt hysterisk..

For eksempel:

Jeg liker ikke å sitte med naken hud på en stol eller sofa,aldri om jeg hadde sittet på en buss i shorts om lårene mine touchet sete! Wææ!

Jeg har toalettpapir på dosetet uansett hvor jeg er.

Jeg rengjør iphonen min med antibacterielserviett hver gang jeg har hatt den med meg utendørs.

Jeg dusjer med badesandaler.

Jeg smører meg med hudkrem hver dag,hater tanken på tørr hud. Synes lyden av tørr hud gnisse inne sokken når jeg beveger tærne er grusom.

Vet jeg er litt gal,men er jeg alene?

Anonym poster: cd6b2f5321e747702789da124254ef10

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å dusje med badesandaler hjemme høres bare helt latterlig ut.

Anonym poster: e6297c1878c0ac649454c59c8950fe9f

• Liker 42
Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg tar alltid dopapir på doen når jeg er på do ute offentlig/hos andre.

Det drev jeg med da jeg bodde hjemme også.

Før brukte jeg 1 stekespade når jeg delte opp rått kjøtt/håndterte rått kjøtt i stekepanna og en annen stekespade når det hadde stekt litt..ehhhh

Skrevet

Jeg vet det,haha! Men trives med det.

Anonym poster: 5522dbfa72cf8456506ae3726b2135f9

• Liker 1
Skrevet

Jeg også legger dopapir på doringen, uansett om jeg er hjemme eller ikke.

Jeg vasker som regel hendene to ganger før jeg tørker dem.

Jeg liker ikke å bruke samme håndkle som andre tørker hendene på.

Jeg vasker hendene etter å ha brukt pc'en.

Jeg liker ikke å ta i dørhåndtak/på lysbryterne til badet når jeg har vasket hendene, bruker albuen.

Jeg bruker ikke kjøkkenklut, men tørkerull. De gangene jeg bruker kjøkkenklut, eller kluter i noen som helst annen rengjøringssammenheng, hiver jeg dem etterpå.

Ingenting annet enn klorin er godt nok til å rengjøre doen, håndvasken og dusjen min.

Generelt sett mener jeg at det meste er skittent og at om jeg må ta i det, må hendene vaskes etterpå.

Det var det jeg kom på i farten.... familien har kalt meg hysterisk. Likevel; de er forkjølet mange ganger iløpet av vinteren; jeg er frisk.

Anonym poster: d51b16a7630e278244843208df9423c8

• Liker 2
Gjest Amber Rose
Skrevet (endret)

Jeg har noen vaner som familie og venner mener er halvt hysterisk..

For eksempel:

Jeg liker ikke å sitte med naken hud på en stol eller sofa,aldri om jeg hadde sittet på en buss i shorts om lårene mine touchet sete! Wææ!

Jeg har toalettpapir på dosetet uansett hvor jeg er.

Jeg rengjør iphonen min med antibacterielserviett hver gang jeg har hatt den med meg utendørs.

Jeg dusjer med badesandaler.

Jeg smører meg med hudkrem hver dag,hater tanken på tørr hud. Synes lyden av tørr hud gnisse inne sokken når jeg beveger tærne er grusom.

Vet jeg er litt gal,men er jeg alene?

Anonym poster: cd6b2f5321e747702789da124254ef10

Haha, det gjør jeg også. Antibacer også pc'en min regelmessig. Har fått høre at jeg er hysterisk siden jeg gjør det.

Jeg må dusje minst en gang hver dag (helst 2).

Jeg pleier aldri å tørke meg på andres håndkle når jeg er på besøk hos noen.

Bruker alltid papir på doen alle andre plasser enn hjemme og hos mamma og pappa.

Hvis jeg MÅ på offentlig do så lukker jeg alltid opp døra med papir mellom hånda og håndtaket.

Dette er vel alt jeg kommer på i farta.

Endret av Amber Rose
Skrevet

Nei, og veldig glad for at jeg har et normalt forhold til det også! Det der hørtes fryktelig slitsomt ut.

• Liker 26
Gjest Raindrops
Skrevet

Å tørke av mobil og pc med antibac ganske ofte ser jeg ikke på som hysterisk i det hele tatt, tvert imot er det noe flere burde tenke på, det er en bakteriebombe.

- Jeg liker ikke å bruke andres oppvaskbørste på felleskjøkkenet, men det har jeg bare måttet finne meg i, siden alle tydeligvis deler på dem og jeg ikke vil virke sær og ha min egen i skapet mitt :P

Skrevet

- Må dusje hver morgen, i tillegg til etter trening.

- Hater felleshandklær, da hekter jeg alltid av handkleet og bruker den helt øverste delen, der ingen har tørket seg.

- Åpner dører i det offentlige med albue eller handbak så langt det går.

- Bestiller aldri mat som må spises med hendene om jeg ikke har mulighet for en god handvask før mat.

Jeg vet det,haha! Men trives med det.

Anonym poster: 5522dbfa72cf8456506ae3726b2135f9

Hvordan i alle dager klarer du å vaske under føttene og mellom tærne da? Høres uhygienisk ut.

• Liker 5
Skrevet

Jeg vasker alltid hendene nøye og i bortimot ett minutt.

Sært? Det burde egentlig være en selvfølge, men har generelt inntrykk av at de fleste tror det holder med 10 sekunder (feil!)

Skrevet

Jeg gjør alt som alle her har nevnt til nå, trodde da det var ganske... normalt for jenter

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg gjør alt som alle her har nevnt til nå, trodde da det var ganske... normalt for jenter

Det er mye som nevnes her som ikke er normalt. Som å kaste kluter etter å ha brukt de til å vaske med én gang? Dusje med badesandaler i sin egen dusj (hva i alle dager er du redd for)? Dusje to ganger om dagen?

Enten er det unormalt, eller så er det jeg som er uhygienisk i forhold til andre jenter.

• Liker 16
Skrevet

- Må dusje hver morgen, i tillegg til etter trening.

- Hater felleshandklær, da hekter jeg alltid av handkleet og bruker den helt øverste delen, der ingen har tørket seg.

- Åpner dører i det offentlige med albue eller handbak så langt det går.

- Bestiller aldri mat som må spises med hendene om jeg ikke har mulighet for en god handvask før mat.

Hvordan i alle dager klarer du å vaske under føttene og mellom tærne da? Høres uhygienisk ut.

Jeg vet ikke, men når jeg dusjer på offentlige badesteder osv. der jeg har på badesandaler så tar jeg foten utav sandalen, vasker den og skyller den, og så tar jeg foten inn igjen i sandalen. Og så vasker jeg andre foten.

Skrevet

Det er mye som nevnes her som ikke er normalt. Som å kaste kluter etter å ha brukt de til å vaske med én gang? Dusje med badesandaler i sin egen dusj (hva i alle dager er du redd for)? Dusje to ganger om dagen?

Enten er det unormalt, eller så er det jeg som er uhygienisk i forhold til andre jenter.

ok, det med badesandaler så jeg ikke. men ikke dumt. syns det er ekkelt å tråkke i skitten man vasker av seg

Skrevet

Nå skjønner jeg hvorfor folk blir sykere og sykere, det finnes jo nesten ikke bakterier igjen som kan lage immunstoffer hos dere.

Dere er hysteriske!

Dopapir på dosetet hjemme hos en selv? Har dere ikke vann og såpe og vasker doen regelmessig? Hjelpes.

Jeg har et veldig avslappet forhold til hygiene, men jeg er nøye med håndvask siden det er hendene som er årsaken til mye sykdom. Jeg er utrolig sjelden syk, ikke lukter jeg vondt heller.

Anonym poster: 8716075601a3ed8e9aad8e86beda7629

• Liker 28
Skrevet

ok, det med badesandaler så jeg ikke. men ikke dumt. syns det er ekkelt å tråkke i skitten man vasker av seg

Så da regner jeg med at badekar og basseng er utelukket for deg?

Anonym poster: 8716075601a3ed8e9aad8e86beda7629

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det skitne vannet renner jo ned i sluken, og det er vel grenser for hvor skitten du er når du dusjer to ganger om dagen....

• Liker 11
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Da vasker man bare føttene like før man går ut av dusjen.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av fresia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...