Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ett forhold med verdens snilleste type og han behandler meg som en prinsesse hvær dag.

Men jeg sliter med å komme over en jeg traff på nettet for 6 år siden. Vi har vært "bare" venner, med mye nett flørting og sånt. Og vi ble forelsket i hværandre for 3 år siden, men vi begge ble enige at det aldri kunne bli oss to. ( veldig komplisert)

Jeg klarer ikke å komme over han, og jeg tror ( selv om han ikke sier det) har nesten samme problem selv. Vi har snakket over nettet i lag nesten hvær dag i de siste 12 ukene.

Selvsagt etter at typen min er lagt seg. Han vet at vi snakker sammen og han vet jeg elsker han andre som en venn.

Men samtalene våre ender alltid opp med at vi stor flørter og snakker om hvordan det hadde blitt om vi to traff hværandre. Vi begge er enige om at ett forhold kan vi aldri ha, og vi har et slags nett flørt forhold som har pågått i 3 år.

Og ja web cam og bilder har det blitt ettervært.

Jeg har prøvd å bryte kontakten med han, men jeg klarer meg ikke uten han.

Han får jeg til å føle en kjærlighet jeg aldri trodde fantes, og jeg føler det samme for typen.

Nå begynner jeg å få så dårlig samvittighet av å sitte å flørte og sitte hjemme å lenkter etter å sa sex med han andre. Fantaserer om han hværdag.

Burde jeg fortelle typen at jeg har slike tanker om han andre eller skal jeg bare la det ligge i fantasien?

Anonym poster: d4fa2b71096444902bd8395ddf09112f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la det være med fantasien. den fantasien du har om han er bare en fantasi. i fantasier er alt perfekt, du lever ikke i hverdagen og alt er en dans på roser. du ser ikke hans uvaner og negative sider i denne fantasien din og slik er det ikke i virkeligheten.

jeg hadde selv en slik "venn". og etterhvert da begge ble single så prøvde vi et forhold. alt hadde jo vært så bra over nett,sms ol. men tro du meg, det ble overhodet ikke slik jeg hadde forestilt meg. det ble rart,kleint fordi det ikke var den rosa skyen jeg hadde svevd på i noen år.

det hadde nok vært best for min del og bare latt det være med den fantasien gitt

Gjest proteinet
Skrevet

Hva er det som gjør du føler et behov for å ha denne "nettflørten" din? Det virker som at han fyller tomrommet som du mangler i forholdet ditt. Det faktum at du snakker med ham er ikke et problem i mine øyne, men at du har utviklet følelser for ham, flørter med ham og lengter etter å møte ham... Vel, det er ikke rom for slike ting i et monogamt forhold. Dersom du vil være sammen med din nåværende partner bør dere først og fremst lære dere å kommunisere med hverandre på ordentlig, hva som evt mangler i relasjonen, hva dere kan gjøre for å forbedre forholdet, etc etc.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Du bør avsluttet forholdet med en av dem. Du kan ikke drive på slik som du gjør nå.

Gjest nobilian
Skrevet

Bør jeg fortelle til typen at jeg lengter etter en annen, en jeg ikke klarer meg uten..?

Herregud. Gi slipp på typen din om du har det minste av anstendighet.

Skrevet

Tusen takk for svarene.

Jeg tror jeg skal holde han i fantasien og jeg skal si ifra til tyen om han. Og hva vi driver med over nettet. Om typen velger å dra så kan jeg vel ikke klandre han. Og om han blir får jeg ha alt i pose og sekk.

Hva er det som gjør du føler et behov for å ha denne "nettflørten" din? Det virker som at han fyller tomrommet som du mangler i forholdet ditt. Det faktum at du snakker med ham er ikke et problem i mine øyne, men at du har utviklet følelser for ham, flørter med ham og lengter etter å møte ham... Vel, det er ikke rom for slike ting i et monogamt forhold. Dersom du vil være sammen med din nåværende partner bør dere først og fremst lære dere å kommunisere med hverandre på ordentlig, hva som evt mangler i relasjonen, hva dere kan gjøre for å forbedre forholdet, etc etc.

Jeg takker deg for en meget godt råd. Jeg får sette meg ned å fortelle alt og see hva som skjer.

Anonym poster: d4fa2b71096444902bd8395ddf09112f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...