Gjest Carmelita Skrevet 17. mars 2004 #1 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har testet skrub og body butter i dag! Synes det virker ok, men litt udrøyt kanskje? Får se hvor lenge de varer. Hva synes du om Body shop sine produkter? Hvilke produkter har du prøvd?
Tusenfryd Skrevet 17. mars 2004 #2 Skrevet 17. mars 2004 Body butter er nyydelig. Udrøyt, ja, men du verden for en lukusfølelse... Jeg har brukt mye BS gjennom årene. I senere tid har det mest blitt Fake It! som er selvbruningskrem. Andre ting er litt for kostbart for meg nå, men jeg elsker sminken og bodylotion, fotproduktene er deilige... Jo, jeg er fornøyd, kan fråtse i badeoljer, dusjsåper etc.
Gjest Poirot Skrevet 17. mars 2004 #3 Skrevet 17. mars 2004 Hemp håndkrem er veldig god, men lukter rart. Bør brukes på kvelden...
Lizz Skrevet 17. mars 2004 #4 Skrevet 17. mars 2004 Tror jeg har brukt Strawberry bath bubbles de siste 10 årene... den lukte kjempegodt.. blir aldri lei den Bruker og så en del sminke, fotkrem, skrub fra body shop.. Jeg synest de har bra produkter!!
Arwen Skrevet 17. mars 2004 #5 Skrevet 17. mars 2004 Liker African SPA serien. (tror det er det den heter.)
Rannva Skrevet 18. mars 2004 #6 Skrevet 18. mars 2004 Har mye fra BS, både sminke og såpe/renseprodukter og jeg er fornøyd. Mascara er det eneste jeg ikke kjøper der. Har aldri prøvd body butter, men skal jammen gjøre det snart!
Suzy Skrevet 18. mars 2004 #7 Skrevet 18. mars 2004 Body butter er herlig!!! Mmmmm... Jeg har badeolje og kroppskrem i samme serie - sånn aromaterapi-type som blant annet lukter rose - deilig! Har fotkrem med peppermyntelukt, datter'n har dusjsåpe med peppermyntelukt som virker oppkvikkende, jeg har dusjsåpe med sitruslukt til etter treningstimen.... Kort sagt massevis av ting derfra. Elsker Body Shop!
Dødspingvinen Skrevet 18. mars 2004 #8 Skrevet 18. mars 2004 Det er genialt inne på bodyshop. Elsker luktene når jeg kommer inn i burikken. Syns sminken derfra er veldig god, sørlig myke eyelinere som jeg pleide å bruke før. Ellers syns jeg Kokos-smør lotion er veldig god. Tåler desverre ikke jordbær-dusjsåpen lenger... Ellerd fikk jeg en fotkrem i gave derfra en gang, ganskel lenge før jeg flyttet i nørheten av BS, men den var fantastisk! Luktet sjø..
aline Skrevet 18. mars 2004 #9 Skrevet 18. mars 2004 Body Shops Body Butter er ett must nå som våren og sommeren nærmer seg!! Elsker å ta en dusj med skrubb først for så å smøre seg inn med body butter etterpå, deilig!!! Har brukt Body Shop til mye opp igjennom de åra jeg har brukt slike produkter og bruker sminke, kremer og diverse derfra. De har en hemp-håndkrem som fungerer udmerket på mine vintertørre hender og kompaktpudder, rouge og øyebrynsgelen kjøper jeg ALDRI andre steder. Selvbruningskremen deres har jeg prøvd tidligere og er den eneste jeg har fått bra til før. Betaler mer en gjerne prisen og synes i grunnen ikke de er dyre i forhold til hva jeg får igjen for det. Kan få billigere produkter, men da blir de stort sett også dårligere i mine øyne.
HellyBelly Skrevet 18. mars 2004 #10 Skrevet 18. mars 2004 Body Butter Shea/Nut! Den er du bare "nøtt" til å ha
Felicia Skrevet 18. mars 2004 #11 Skrevet 18. mars 2004 Jeg savner kjempemasse en dusjsåpe/bodylotion lukt som de førte før. Alanya tror jeg den het... husker ikke. Jeg ble så skuffa da de sluttet å selge den at jeg rett ogslett sluttet å handle på bodyshop... :-?
Fakse Skrevet 18. mars 2004 #12 Skrevet 18. mars 2004 Har brukt bodylotion, men synes den er litt "kleimete" og tørker seint. Liker biotherm sin bedre, så jeg har degradert den flaska jeg har igjen til svømmebagen. Kjøper nok ikke ny når den er brukt opp. Såpene, både flytende og faste er helt grei, gode lukter. Badeolje og massasjeoljen er deilig. Sminken er helt grei men ikke noe mere, leppestiftene er borte før du vet ordet av det, satser heller på noe som sitter litt bedre/lengre.
Gjest Virvel Skrevet 18. mars 2004 #13 Skrevet 18. mars 2004 En periode kjøpte jeg alt av sminke på Body Shop, og særlig fornøyd var jeg med den vannfaste mascaraen. Så byttet de ut all sminken - for en skuffelse. Den nye vannfaste mascaraen var totalt ubrukelig. Likevel tenkte jeg at jeg fikk gi dem en sjanse til, så jeg kjøpte en øyenskygge, men den viste seg å drysse noe helt avsindig, uansett hva jeg påfører den med, og uansett hva jeg har under. I tillegg har jeg gjort noen skikkelige bomkjøp av andre produkter, så nå har jeg blitt en smule skeptisk til Body Shop. Det er litt trist i grunnen, jeg var så glad i dem før.
Grooo Skrevet 18. mars 2004 #14 Skrevet 18. mars 2004 Jeg fikk øynene opp for Body Shop og Body Butter i sommer, elsker den med mango! Dusjsåpene er også gode, og mannen har forelset seg helt i en shampoo derfra. Vi var i Glasgow i høst, og der var det under halve prisen på mange av produktene så jeg hamstret litt... Og nå skal jeg jammen snart dit igjen, tjoho!
Gjest gjesta Skrevet 18. mars 2004 #15 Skrevet 18. mars 2004 Har både body butter og lip butter med shea fra Body shop. Helt fantastiske begge to
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #16 Skrevet 18. mars 2004 Jeg har også prøvd body butter, scrub, African SPA og diverse andre deilige produkter. Men i det siste har jeg blitt så skeptisk til alle disse ekle stoffene som de aller fleste kremer (hos Body shop og de fleste andre) og slikt inneholder (f.eks parapen). Jeg går nå over til Weleda og Dr. Hausch (eller no slikt) som jeg får på Helios. Det er visstnok noe av det reneste som finnes på markedet. Men det er synd i grunn for Body Shop produktene er jo så deilige. Når man skal bruke 100 % rene produkter må man gi avkall på de deilige duftene som jo er kunstig produsert.
Lilleba Skrevet 19. mars 2004 #17 Skrevet 19. mars 2004 Er veldig glad i Body Shop sine produkter, spesielt Aloe Vera fuktighetskrem.
Midnattsol Skrevet 19. mars 2004 #18 Skrevet 19. mars 2004 Body Butter må jeg ha. Litt udrøyt men det får så være. Liker Olive best, men det skal sies at jeg ikke har prøvd alle. Nå kommer det en ny hårpleieserie også, eller kanskje den har kommet allerede? Fikk prøve på shampo og balsam i olive (litt svak for oliven-produkter, har så gode erfaringer med det til min sarte hud) som vikra kjempebra. Var misfornøyd med Palm Shine-produktene deres og har siden ikke kjøpt shampo og balsam derfra. Det skal jeg gjøre nå. Ellers savner jeg Fuzzy Peach bath&shower gel. Lukta SÅ godt!! Saver også en ansiktsrens/skrubb i havre. Kjøper noe sminke der, men ikke så mye. Sambo bruker barber-produkter derfra og en kost til å føre det på med og er fornøyd. Det siste jeg kjøpte der var Tinted Moisturiser i Vitamin E-serien. En veldig bra serie synes jeg. Tålte IKKE seaweed-produktene og en ansiktsmaske som varma. Har mye igjen jeg vil prøve med er alt i alt fornøyd med BS sine produkter selv om jeg ikke tåler alt av det de har.
Tusseline Skrevet 19. mars 2004 #19 Skrevet 19. mars 2004 Digger Body Shop, jeg! Særlig øyeskyggene (bruker dem som base) De ar et bredt utvalg, og prisene er da heller ikke til å forakte. Bare å stikke nesa innforbi, og man oppnår en ren nytelse for hele sjelen. Mmmh!
Piglet Skrevet 20. mars 2004 #20 Skrevet 20. mars 2004 Body butter er en klassiker. Ellers har jeg en øyen gele fra BS som jeg er veldig fornøyd med. Og til jul fikk jeg en peeling, men den har jeg ikke begynt å bruke enda, fordi jeg hadde en annen. Men den lukter veldig godt ihvertfall. Har også en øyenskygge som er bra. Piglet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå