Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Raptuza
Skrevet

Hadde bestilt og fått meg flott dyr og megaanbefalt bodylotion frå Clarins, high end produkt osv. Den var jo kjempegod...haddde det ikke vært for en utrolig sterk og intens blomster-gammel fin dame-fra-la-france lukt!! Den er vel den beste jeg har hatt, men greide bare ikke den fæle sterke lukta...:(. Og jeg er veldig lite kresen på kosmetikk-lukter. Hvilke erfaringer har du på lukt og produkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Body shop sin med kokkos må være noe av det kvalmeste hvertfall.

Tror jeg og en gang i tiden har opplevd å få sånne "gammel dame" kremer i gave..

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier meg enig i kokkos, spesielt den fra body shop. Jeg hater når folk i nærheten av meg har brukt den, og det er jammen meg ikke få!

Anonym poster: ec54d301b875c998708806352f3124ae

Skrevet

^ Jeg brukte før kokkosen fra The Body Shop, men nå syntes jeg lukten rett og slett er kvalmende.

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Jeg elsker gode, søte lukter^^

Liker ikke sånn fra dove osv som er "typiske" bodylotion

Skrevet

Kokos, vanilje, tropiske frukter - søtt og kvalmt. Nei takke seg til ting som lukter ingenting/lite/rent :)

Skrevet

Ah, nå fikk jeg lyst å smøre meg inn med kokos fra bodyshop.

• Liker 1
Skrevet

VANILIJE er det kvalmeste. Spyr av den lukta æsj.

• Liker 1
Skrevet

Sitrusdufter. Syns det lukter kattepiss.

Gjest Raptuza
Skrevet

Dove lukta assosierer jeg med morgenkvalmen jeg haddenår jeg var gravid, så den lukta er utelukka i vårt hjem...! Samme med Lano. Overeksponert for i oppveksten. Nå syns jeg den faktisk lukter vondt...

Skrevet

Alle bodybutterne fra BodyShop. De lukter alle så syntetisk. Blir nesten dårlig. >.<

Skrevet

Parfymerte bodylotioner, skjønner ikke helt vitsen med. De jeg har fått i sånn gavepakke blir hivd fordi det holder med parfymen. Verst av det verste må være bodylotion med lukten av Vanderbilt, Carolina Herrerra 212 eller Cerutti 1881. Åååh, kan ikke tenke meg noe jævligere..

Skrevet

Jeg liker ikke lukta av den populære fra Biotherm, "lait corporel", som "alle" synes er så fantastisk. Den lukter ikke vondt, men lukta er så kjedelig liksom..

Skal mye til for at en body lotion lukter direkte vondt da synes jeg. Det jeg liker minst er vel sånne typiske sitrusdufter, de passer seg ikke som lotion.

Og må si jeg virkelig ikke skjønner meg på dere som IKKE liker kokos-duften, den er jo FANTASTISK, finnes ikke noe bedre!

• Liker 1
Skrevet

Slenger meg på sitrusdufter.

Skrevet (endret)

Body shops sine , spesielt kokos , blææææææhhh!

Endret av LittDiva
Skrevet

Enig med en over her at noen bare lukter kattepiss

Skrevet

Eneste jeg virkelig ikke takler er dette Shea butter-greiene som er på alt nå for tida virker det som. Stinker jævel av det!

Anonym poster: 4fccfa6766f1be5a5a87ad94280ffc0d

Skrevet

Liker ikke spenol lukta.. mange som bruker det som bodylotion.. fysj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...