Gå til innhold

Merlin <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen flere Merlin fans der ute??? Ser frem til hver mandag! Syntes Merlin er så sjarmerende! Og Arthur er jo bare dødskjekk!!!

No spoiling!

Anonym poster: 3927e2ac2d48e7c9b5f25752911d107b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nylig ferdig sesong 4 eller hvor langt det nå er kommet på Netflix.

Skrevet

når er S 4 ute på DVD?:)

Skrevet

Jeg vet ikke... Ser på, på tv...

Anonym poster: b31fd0785c43def94ad8ef3825ed82be

Skrevet

Så nylig ferdig sesong 4 eller hvor langt det nå er kommet på Netflix.

Fulgte med med sønnen min på 1. og 2. sesong...så forsvant det. Finner det ikke på Netflix? Har søkt også...hvor fant du det der??

Skrevet

Jeg så det på amerikanske netflix. Last ned media hint og legg inn, så får du tilgang.

Skrevet

Jeg så det på amerikanske netflix. Last ned media hint og legg inn, så får du tilgang.

Er litt grønn her, men kal høre med gubben om han vet hva Media hint er...?? Hvis ikke kommer jeg tilbake...;)

Skrevet

Bare å google. :)

Skrevet

Jepp, har sett hele serien :) Synd den er ferdig :(

Skrevet

Mister man da det norske utvalget og norsk teksting?

Anonym poster: 33c1783bd2638887226b5ad451885180

Skrevet

Fjortisen klaget over at hun ikke hadde norsk tekst. Men det er jo enkelt å slå programmet av og på alt ettersom man ser ting med norsk tekst eller ikke, er jo bare et tastetrykk i chrome iallfall.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg sett ferdig hele serien. Den er så fin! Elsker det sære forholdet mellom Arhtur og Merlin... Om Merlin er jo bare så skjønn!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ingen flere fan?!

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Herlig serie. Syns Morgana er så fantastisk de første sesongene. Vakker og snil!

Anonym poster: 5e38e6dc01bf5faf440c2c59405a9c6b

Gjest Tirkes
Skrevet

Merlin er søtere enn Arthur. Arthur er for billedkjekk, jeg liker noen skakke skavanker og sjarm i gutta. :)

Og jeg digger dragen. Jeg vil ha en sånn drage. Det er en veldig søt, og avslappende serie som jeg ser på i rykk og napp på Netflix.

AnonymBruker
Skrevet

Merlin er søtere enn Arthur. Arthur er for billedkjekk, jeg liker noen skakke skavanker og sjarm i gutta. :)

Og jeg digger dragen. Jeg vil ha en sånn drage. Det er en veldig søt, og avslappende serie som jeg ser på i rykk og napp på Netflix.

Er så enig! Arthur er for "perfekt" og blond. Merlin derimot er... :sikle:

Anonym poster: 5e38e6dc01bf5faf440c2c59405a9c6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...