Gå til innhold

Mine barn har en fantastisk far.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier,så har mine barn en fantastisk far.Vi er skilt og har barna 50/50,ut i fra det jeg leser her,så er det bare ubrukelige fedre.Er det bare meg som har en fantastisk far til mine barn og er det bare hos oss det fungere opptimalt med 50/50 deling,og ja det fungerer veldig bra for barna også.

Anonym poster: 5a0998f92bac166b7786f2aec52a7b0f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Det har mine barn og, og det er eg veldig glad for! :)

Skrevet

Ja, det er bare hos dere, det var en god og logisk konklusjon.

Skrevet (endret)

Jeg har også en fantastisk far til mitt barn. Han stiller opp, og det er godt å se det båndet de to har seg i mellom.Setter stor pris på han, og den rollen han har i livet til mini.

Vi har også en 50/50 deling, og vi har hatt det slik i 1,5 år (siden han var 3 år og 8 mnd), og vi har ikke hatt noen problemer som kan ses i sammenheng med at han bor som han bor. I det øyeblikket han gir uttrykk for at det ikke er OK så må det selvsagt revurderes :)

Endret av loren
  • Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Nei?

Skrevet

Bare vær spydig du,er ikke så veldig rart at spørsmålet blir stilt,leser du litt inn på her,så er det bare syting og klaging på ubrukelige fedre,kansje på tide at noen kommer med noe posetivt om fedre og menn generelt.Ellers er det stort sett sure bittre kjerringer som sitter og spyr ut så mye dritt de bare klarer om menn her.

Anonym poster: 5a0998f92bac166b7786f2aec52a7b0f

• Liker 1
Skrevet

Kanskje jeg har gått glipp av noe om at fedrene er ubeukelige da det kommer til 50/50 deling. det med 50/50 deling er vel heller pga barnets beste folk ikke liker osv, ikke fordi det er fedrene som er ubrukelige. Men kanskje det er jeg som ikke har fått med meg akkurat de trådene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...