Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #2 Skrevet 17. mars 2004 Solhatt!!! hvis det er sånn at du føler at du kommer til å bli syk... jeg er iallefall overbevist om at det har hjulpet meg til å hoppe over et par kraftige forkjølelser... Fisheman Friend synes jeg også er godt der og da, for da får man på en måte smurt litt...Men det er meg da
Gjest care Skrevet 17. mars 2004 #3 Skrevet 17. mars 2004 Solhatt!!! hvis det er sånn at du føler at du kommer til å bli syk... jeg er iallefall overbevist om at det har hjulpet meg til å hoppe over et par kraftige forkjølelser... Fisheman Friend synes jeg også er godt der og da, for da får man på en måte smurt litt...Men det er meg da Ja jeg har tatt noen c-vitaminer med solhatt, men det ser kanskje ut som det er for seint.
Crispo Skrevet 17. mars 2004 #4 Skrevet 17. mars 2004 Sist jeg var sår i halsen tok jeg å varmet melk med honning i, har aldri hatt tro på dette, men jammen funket det :-) Å så kan du jo kjøpe noen halspastiller som DOC, repsils, vekk i morgen etc God bedring
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #5 Skrevet 17. mars 2004 Jeg pleier å ta flytende solhatt jeg med vann.. Det smaker pjuk, men hvis jeg tar det ca 3 ganger om dagen i et par dager så pleier det å gi seg iallefall fortere..om ikke annet :-? pass på at du er god og varm rundt halsen iallefall da så får du krype godt oppi sofaen med et teppe rundt deg og slappe skikkelig av i kveld God bedring iallefall!!! :-)
Arkana Skrevet 17. mars 2004 #6 Skrevet 17. mars 2004 Solhatt er bra, men det tar jo ikke bort sår hals sånn med en gang. Det jeg synes hjelper best, av det man gjerne har tilgjengelig i huset, er rett og slett å gurgle halsen med saltvann.
LilleBille Skrevet 17. mars 2004 #7 Skrevet 17. mars 2004 Det eneste som hjelper er CuraMedHals eller Vekk i Morgen .. i store mengder.. hele tiden... - spis en pakke eller to.. (og ikke bare en i timen)det pleier å ta knekken på det meste. Ellers så sies det at cognaq er det aller beste (av det som ikke virker) .. GOD BEDRING
SunAndMoon Skrevet 17. mars 2004 #8 Skrevet 17. mars 2004 har slitt mye med sår hals...men kan ikke si at doc og repsils, bentasil osv varer i lengden... har på en måte "kronisk" sår hals pga astma. Prøvde Dekadin (fåes kjøpt på apoteket) som funket bra! Det beste jeg har funnet til nå, men IFA funker også! Så hos meg så går det på IFA og Dekadin... Men ikke spis for mye av halstabletter uansett! Blir fort avhengig..ihvertfall jeg! hehe har aldri prøvd melk & honning...rett og slett fordi jeg ikke synes varm melk er godt fra før av - heller ikke honning, men har stor tro på at det funker! Usj..solhatt er det verste jeg har vært borti! hehe...en gang var nok (smaken altså)! Men smaken er som baken...
Gjest care Skrevet 18. mars 2004 #9 Skrevet 18. mars 2004 Takk for gode råd. Nå er jeg syk og må gå i butikken og kjøpe inn halstabeletter. Skulle ønske jeg hadde en løpegutt nå :veldigsur:
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #10 Skrevet 18. mars 2004 Jeg sliter også med sår hals om dagen! Jeg tar solhatt i fersk appelsinjuice hver morgen. Da smaker jeg ikke smaken så mye. Men, jeg vil råde deg til å IKKE spise halspastiller! Disser inneholder mye sukker som halsen din elsker! Det gjør at bakteriene sprer seg og blir der enda lenger! Og de som ikke inneholder sukker pleier som regel å inneholde xylitol, aspartam og andre dårlige stoffer som heller ikke er bra for deg når du er syk. Jeg vil helst spise kald is hele dagen, men det fåre jeg ikke lov til av kjæresten. Ikke noe godterier eller noe! :cry: God bedring!
Crispo Skrevet 18. mars 2004 #11 Skrevet 18. mars 2004 har aldri prøvd melk & honning...rett og slett fordi jeg ikke synes varm melk er godt fra før av - heller ikke honning' date=' men har stor tro på at det funker![/quote'] Liker ikke melk i utgangspunktet heller jeg som nevnt over.... ikke iskald en gang. Bare å drikke den varme melken fort det (Kan jo holde for nesen..... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå