Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å leser vg da jeg kommer over en artikkel om vennesex. Jeg klarer ikke lese mer enn overskriften førjeg blir irritert og blar videre. Jeg reagerer sånn av tanken på at noen har sex utenfor et forhold. Disse tankene plager meg veldig.. uansett om det er venner som prater, jeg ser på en film, leser en artikkel, hører en sang så reagerer jeg sånn.

Kjæresten min løy og gikk mye bak ryggen min. Jeg fikk aldri vite hva han helt har gjort, men jeg vet så mye at hsn møtte flere jenter, fortalte de han var singel, mens vi var sammen. Han kunne og finne på å si ting som "jeg har blitt sugd av mange jenter" MENS vi hadde sex. Alle dissetingene har ggjort meg veldig sjalu, og det er etter dette jeg har begynt å reagere sånn på ting som har med sex og gjøre..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hvordan jeg skal slutte å tenke sånn. Synes det er flaut. Er det noen som har hatt det på samme måten eller har noen tips til hva som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen din er en dust som du bør slutte å tenke på. Det går nok over om en stund når du kommer over ham.

Det er normalt å bli kvalm av å lese/høre om utroskap. Ta det som et godt tegn at du reagerer med avsky. De mest plagsomme følelsene forsvinner nok også når du kommer over det eksen gjorde mot deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri fortalt det til han. Jeg prøvde å spørre han, men han nektet alltid. Så selv om jeg vet han løy, ville jeg ikke presse han til å fortelle om det fordi jeg ville helst glemme det og overså det.

Jeg håper det går over, men det er så plagsomt å tenke sånn. Jeg vet ikke om det kanskje ville gjøre det lettere hvis jeg tok det opp med han nå, for da vet jeg jo hva det er jeg må komme meg over. Jeg kan prate med han, men så synes jeg det er så vanskelig for det er en stund siden dette skjedde (halvt år).

Gjest Katten.
Skrevet

Det er kvalmt at folk har sex, om de ikke er i et forhold med hverandre?

Skrevet

Det er kvalmt at folk har sex, om de ikke er i et forhold med hverandre?

ja det er det jeg mener

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...