Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både dere som er i forhold og dere som er single.

Hvor ofte i uka finner dere på ting med venner, kompiser. Dere som har kjæreste, hvor ofte er han/hun ute med venner?

Litt nyskjerrig på hva som er vanlig av sosial omgang foruten jobb :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Har en venninne jeg treffes nå og da. Det kan være 5 ganger den ene uka og ingen den neste.

Også har jeg en hobby hvor jeg treffer andre 2 ganger i uka

Skrevet (endret)

Trener med en kompis 2-3 ganger i uka. Er hos venner på lørdager. Ser gjerne nyheter eller sport med leieboern i ukedagene. Utover det er det ganske sporadisk.

Edit: Singel.

Endret av Singha
Skrevet

Både dere som er i forhold og dere som er single.

Hvor ofte i uka finner dere på ting med venner, kompiser. Dere som har kjæreste, hvor ofte er han/hun ute med venner?

Litt nyskjerrig på hva som er vanlig av sosial omgang foruten jobb :-)

Huff det varierer veldig og går i perioder, er dessverre alt for lite sosial. Mange grunner til dette, men har vel aldri vært stort sosial. Har kjæreste

Skrevet

Jeg er sosial når jeg treffer folk tilfeldig på gata el.l. Ellers ikke. Jeg trives godt sånn.

Anonym poster: d4aefa1b1a08e2a17d4fcb744e918ba4

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en jobb som er veldig sosial og jeg jobber også sammen med venninner. Utover det treffer jeg venner 1-3 ganger i uka.

Skrevet

Nå for tiden føler jeg at jeg ikke er så sosial på fritiden, går mest i trening og jobb. Men jeg jobber med en god gjeng som har blitt venninder så er sosial på jobb hver dag :)

Skrevet

Aldri, går til psykolog for det:-)

Men hadde jeg vært frisk så hadde det nok vært hver dag, skulle egentlig være student nå, og da hadde det nok blitt timeslange lunsjer, drikking 3 ganger i uka osv.

Anonym poster: 6cc76dbb155accba68c710e0710a9e67

Skrevet

Oi, det er et sorgens kapittel.

Tror jeg lager avtaler og treffer folk frivillig, utenom jobbsammenheng, kanskje 3-4 ganger i året. Har ikke ork til mer, rett og slett, synes det er mer pes å organisere det enn det jeg får igjen. Alle "morsomme" jobbting som ikke har noe faglig innhold skippes også, champagnedrikkinga og festtalene får noen andre ta seg av.

Det blir som Nick Hornby sier: "My friends aren't really friends, just people whose phone numbers I haven't lost"

Men det blir nok bedre en vakker dag, når tidsklemma ikke er fullt så hard.

;)

Gjest cool_water
Skrevet

Alt fra 2 ganger i uken til 7. Denne uken så blir det totalt 5 ganger.

Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

Jeg både bor sammen med og jobber med venninner, så utenom dette jeg er så lite sosial som jeg overhode klarer ;)

Edit: La til et ord slik at poenget mitt kom frem

Endret av RompeRusk
Skrevet

Jente 20 år

Singel

Annenhver måned ca

Trist men sant :/

Anonym poster: 1cf887e1366a25fec62218c4a19bde38

Skrevet

Alt fra 1-3 ganger i uka. Den ene uka kan det hende jeg ikke har noen avtaler med venner mens den andre uka kan det være omvendt. Det samme med han.

Skrevet

jobben min er svært sosial. men privat så er jeg egentlig ganske lite sosial. jeg blir fort tappa for energi med mye mennesker rundt meg

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Går på kino med en venn ca en gang hver 2. måned.

Gjest barista
Skrevet

Er student, ikke i ett forhold. Lager avtaler om å treffe venner på fritiden kanskje 2-3 ganger i uken.

Skrevet (endret)

Jeg føler jeg ikke har overskudd til å treffe venner i hverdagen.. 06.00-18.00 går med til jobb/reisevei, jobber i tillegg hver lørdag samt noen doble vakter i uka (06.00-21.30 til jobb/reisevei). Jobber sammen med venner, samt reiser til/fra jobb med en kompis, så er jo litt sosial, men..

Vi drar til byen for å feste/gå på byen med vennegjengen cirka hver tredje helg, da vi har barne-fri.

Edit; er samboer med barn og hund. Jobber, som sagt.

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Skrevet

Student i et forhold. Vi er ofte sosiale sammen på fritiden, men det hende vi gjør ting hver for oss også. Ser man bort i fra at jeg er sosial "alene" under lunsjen på uni, finner jeg på ting på fritiden uten samboern kanskje 2-4 ganger i måneden.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg er egentlig veldig sjeldent sosial med venner, litt fordi kjæresten blir furt dersom jeg drar ut. Kjæresten er egentlig ganske ofte med venner og de er som regel her, spesielt når kjæresten vet jeg ikke orker besøk pga dårlige dager ifht depresjonen og den mulige sosial-angsten jeg har.

Jeg treffer venner kanskje 1gang hver 3mnd og han er med venner hver uke ca.

Skrevet

Jeg er egentlig veldig sjeldent sosial med venner, litt fordi kjæresten blir furt dersom jeg drar ut. Kjæresten er egentlig ganske ofte med venner og de er som regel her, spesielt når kjæresten vet jeg ikke orker besøk pga dårlige dager ifht depresjonen og den mulige sosial-angsten jeg har.

Jeg treffer venner kanskje 1gang hver 3mnd og han er med venner hver uke ca.

La han bli furt. Han har bare godt av å lære seg at andre folk også har et liv.

Anonym poster: c65a2e94e287a60fae118544da8f930f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...