AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Jeg forsøker å bevege meg som mye som mulig gjennom dagen,- og registrerr dette for moro skyld, og har et slags mål med meg selv om at jeg bør få til minst 90 minutter gange hver dag. (blant annet for å øke inn/ut-differansen litt Men har det noe å si om dette blir oppdelt; f.eks 20 min til t-banen på morgenen, 20 min fra t-banen på ettermiddagen, ti minutter til butikken, en halvtimes tur om kvelden osv? Ikke alltid jeg får tid til å gå halvannen time på kvelden, så da syns jeg det er en fin løsning å få putta inn gjennom dagen istedet. (Ja, jeg trener så klart og passer kostholdet og blabla, men lurer nå på om det har noe å si at akitvitetene blir delt opp) Anonym poster: 388ceed6af1ad1f4b7a57bd6bae5cb99
Gjest pellepirat Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Nei, 90min gange er 90min gange uansett om man deler det opp.
Gjest Thymus Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Del i vei! Ta fem min her og 20 min der om det funker best for deg! Det er en veldig gunstig måte å aktivere kroppen din på. Den setter pris på jevn aktivitet gjennom dagen, framfor veldig mye i én omgang (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå