Mr.Anonymous Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Hei alle sammen Som tittelen sier, hva synes kvinner om menn med kviser? Di fleste vet at kviser kan være veldig ekle, for noen kan kvisene gji en negativ effekt på selvtilitten, både oss menn og kvinner. Spessielt blandt unge mennesker. Jeg er selv en "ung" mann med litt kviser, ikke for mye, men tidligere hadde jeg ekstremt mye. Da opplevde jeg at det gikk veldig mye utover selvtilliten når det gjald damer og sånt. Men hvor mye har det egentlig og si for dere? Hvor mye ødlegger kvisene i en mann?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Jeg synes ikke kviser har noe å si så lenge det ikke er masse poppeklare kviser, det synes jeg er litt ekkelt. Har sett mange unge menn (og kvinner) som enten har masse kviser eller masse røde arr etter kviser som de ser ut til å skamme seg veldig over. Hev hodet og smil, så blir du og føler deg mange ganger mer attraktiv med en gang. Anonym poster: f85c508422e4bd996c7fd9dbeb60e2b3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Kjæresten min er plaget med endel kviser og uren hud(alltid slitt med dette),men det bryr meg ikke.Eneste jeg synes er ekkelt er når det kommer sånne kviser med gult på,men de klemmer han heldigvis ut Anonym poster: ca5db33f877ccecc88935fcc4d268992
Mr.Anonymous Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2013 Takk for svar folkens Jeg vil bare si at jeg har dame og tenker ikke så mye på det med kviser, jeg tenkte kansje bare at det ville vert interesant for ande menn/undommer og få lest dette.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Hvis det er overalt i hele ansiktet, og sånne røde, poppeklare som en over her nevner, der gjerne en av de blør, eller det er sånn gult rundt, så er det selvfølgelig ikke et pent syn. Kviser kan aldri gjøre noen mer attraktiv, heller litt mindre. Men de fleste har forståelse for at kviser kommer og går uten at man kan gjøre så mye med det, og at noen er veldig plaget. Man kan imidlertid få en del fine preparater fra lege, og lage seg en fin renserutine om kvelden (føler gutter spesielt er svært late med dette). Nå høres jeg sikkert veldig negativ ut, men jeg har faktisk vært sammen med en som slet med kviseutbrudd i flere år. Dessverre prøvde han å grave de vekk selv, slik at han endte med masse arr i ansiktet... Ikke å anbefale! Ei venninne fikk det vekk med riktig sminke (mineralpudder) og ved å rense ansiktet hver kveld med et middel fra apoteket. Tror også hun fikk medisiner en stund. Det ble da helt borte uten arr og alt. Anonym poster: 1859591eaab2b309de87b01f36394184
OPIgirl Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 Jeg synes det er ekkelt. Både på menn og kvinner. Særlig hvis det blir mange.
Mr.Anonymous Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2013 Igjen takk for svar folkens. Kom også gjerne med tips til preparater dere selv har erfaringer med
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Hvis du TS, er plaget, så vil jeg heller anbefale at du går til fastlegen din selv og tar opp problemet. Det preparatet som fungerer på noen andres hud, vil ikke alltid ha samme effekt på din hud. Legen din har mer kunnskap på dette området, og han kan skrive ut et og et preparat som du bruker noen uker/måneder og ser virkningen selv. Så finner dere sammen ut hva som fungerer best for din hud. Legen har sikkert også en del tips om hvilke matvarer som kan provosere frem utbrudd (masse sukker osv), og om fine rensemidler du kan kjøpe selv på apoteket / hudkremer uten parfyme som er bra for huden. Om du er jente, så kan også en del sminke, særlig foundation tette porene og gjøre det verre. Det er da viktig å finne rett type sminke om du absolutt må bruke. Det er også en type p-pille som er bedre for de med kviser enn andre. I det hele tatt; Oppsøk lege / hudlege, fordi folk har forskjellig hudtype, så det blir veldig individuelt hele greia. Du kan også google "kviser", og få opp hundrevis av lignende tråder som dette med anbefalninger om det ene og det andre.. Dette er ikke akkurat et nytt fenomen Dersom du er virkelig plaget, så oppsøk lege og gjør noe med problemet i stedet for å sitte hjemme og sutre over lav selvtillit. Det er fullt mulig å få bukt med kviser dersom man forsøker litt forskjellige ting. Anonym poster: 1859591eaab2b309de87b01f36394184 1
Gjest Euforia Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 Jeg tenker ikke noe særlig over det med mindre de er gule eller mange av dem. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Har absolutt INGENTING å si! Har vært med to karer som har vært plaget med kviser og kjæresten min er plaget. Mener avokado skulle være bra for huden? Det var noen på KG som hadde en tråd om at de fikk bedre hud av det Anonym poster: 38487bd6f815a520759422410fcc228e 1
Mr.Anonymous Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2013 Hvis du TS, er plaget, så vil jeg heller anbefale at du går til fastlegen din selv og tar opp problemet. Det preparatet som fungerer på noen andres hud, vil ikke alltid ha samme effekt på din hud. Legen din har mer kunnskap på dette området, og han kan skrive ut et og et preparat som du bruker noen uker/måneder og ser virkningen selv. Så finner dere sammen ut hva som fungerer best for din hud. Legen har sikkert også en del tips om hvilke matvarer som kan provosere frem utbrudd (masse sukker osv), og om fine rensemidler du kan kjøpe selv på apoteket / hudkremer uten parfyme som er bra for huden. Om du er jente, så kan også en del sminke, særlig foundation tette porene og gjøre det verre. Det er da viktig å finne rett type sminke om du absolutt må bruke. Det er også en type p-pille som er bedre for de med kviser enn andre. I det hele tatt; Oppsøk lege / hudlege, fordi folk har forskjellig hudtype, så det blir veldig individuelt hele greia. Du kan også google "kviser", og få opp hundrevis av lignende tråder som dette med anbefalninger om det ene og det andre.. Dette er ikke akkurat et nytt fenomen Dersom du er virkelig plaget, så oppsøk lege og gjør noe med problemet i stedet for å sitte hjemme og sutre over lav selvtillit. Det er fullt mulig å få bukt med kviser dersom man forsøker litt forskjellige ting. Anonym poster: 1859591eaab2b309de87b01f36394184 Fint og utfyllende svar. Jeg har selv noen kviser, men det er ikke noe problem for meg. Formålet mitt med å starte denne tråden var for og kansje vise at kviser ikke har så alt for mye og si på utsende oss måde menn og kvinner, slik at dem ikke lar dette gå ut over selvtilitten. Jeg har selv vært dær og vet hvordan det er. Så jeg håper folk får nytte av denne tråden
Gjest Amber Rose Skrevet 1. februar 2013 #12 Skrevet 1. februar 2013 For å være helt ærlig så synes jeg det er veldig turn-of. De guttene jeg har vært borti har vært helt kvisefrie. LITT småkviser spiller ikke så mye rolle. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå