AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Hun og jeg er veldig gode venninner, jeg mener heller ikke det er noe negativt i hennes utseendefiksering, vi er bare ulike på det området. Hun viser gjerne litt hud, bruker en time på å ordne håret, mye "bling"-smykker, et par tatoveringer, bruker selvbruningskrem, clip-on hår. Jeg er overhodet ikke sånn. Derfor aner jeg heller ikke hva jeg skal kjøpe til henne. Skal jeg kjøpe klær? Sminke? Kanskje en litt bedre bronzer(hun bruker billige), manikyrtime? Hva liker slike jenter? Anonym poster: 16142e128d6ad3e62d7c461807339369
Rubies_ Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Jeg kan ikke skjønne at det er et problem å finne gave til denne jenta. Du nevner jo selv hundre ting hun liker, så gå for noe av det? Som f.eks. smykke, make-up, selvbruningskrem, osv. Endret 1. februar 2013 av Rubies_
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Jeg kan ikke skjønne at det er et problem å finne gave til denne jenta. Du nevner jo selv hundre ting hun liker, så gå for noe av det? Som f.eks. smykke, make-up, selvbruningskrem, osv. Nå tenkte jeg mer spesifikt hvilken sminke osv. Selv må jeg være veldig påpasselig pga allergier og hudsykdom. Jeg skal reise på besøk til henne i morgen, har vel et par timer til rådighet hvor jeg kan shoppe. Har ikke hatt tid pga jobb og ny valp. Vi er litt som natt og dag, så ulike på hobbyer og smak, men samme humor og vi forstår hverandre godt. Kanskje jeg bare skal plukke med meg et smykke jeg absolutt ikke liker selv? Anonym poster: ffaf6bdfa5c51b221815b8c7405d7e31
skruf Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Sjekk bloggen til noen av rosabloggerene på blogg.no.....kanskje du får noen tips der? 1
Gjest Tigress Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 Kan du ikkje kjøpe ein litt luksuriøs handkrem eller noko slikt? Eg synest ikkje det å kjøpe eit smykke du ikkje likar sjølv blir særleg presist... Elles kan det vere at du får tak i ein litt blingete lipgloss frå eit ekslusivt merke, type Guerlain eller Dior?
Fashionistaen Skrevet 1. februar 2013 #7 Skrevet 1. februar 2013 Unnskyld meg, men hun venninnen din hørtes utrolig tacky ut... Du kan jo kjøpe en god krem fra L'occitane, Khiel's eller Lancome f.eks. Enten det eller så tror jeg at jeg ville kjøpt et gavekort på en hudpleieklinikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå