AlleyCat Skrevet 17. mars 2004 #1 Skrevet 17. mars 2004 Jeg prøver å klikke på link i motatt mail, men ingenting skjer. Jeg får altså ikke opp noe vindu. Det samme skjer når jeg prøver å høyreklikke på msn-kontaktene mine for å se profilen, det skjer ingenting. Noe jeg kan gjøre med det ? Det har ikke vært slik før.
Grooo Skrevet 18. mars 2004 #2 Skrevet 18. mars 2004 Hm... Prøvd "trikset" med å starte maskinen på nytt? Funker ofte på uforståelige problemer....
AlleyCat Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2004 Det har vært slik et par-tre uker nå, så det hjelper ikke å restarte.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #4 Skrevet 19. mars 2004 Hva med å åpne i nytt vindu, funker det? (Høyre klikk, åpne mål i nytt vindu). Du har ikke installert noen pop-up stopper de siste ukene heller?
AlleyCat Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2004 Har ikke tukla med noe sikkerhetsnivå i det siste jeg Pedro.. Nei åpne i nytt vindu fungerer ikke ved klikking på link i mail.
Pedro Skrevet 22. mars 2004 #7 Skrevet 22. mars 2004 Hei AlleyCat. Mine maskiner er "selvjusterende" Alternativer-sikkerhet-Gi meg advarsel når andre prøver....Bruk-OKK.
Pedro Skrevet 22. mars 2004 #9 Skrevet 22. mars 2004 Hei igjen. Outlook Express. Verktøy-Alternativer, nederst. Sikkerhet, ved globusen velger du den øverste i den runde boksen, og den øverste i frikantboksen. Bruk og OK. Jeg hadde det samme problemet. Nå er det OK.
AlleyCat Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2004 Det fungerte ikke...Har samme problemet med msn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå