Gå til innhold

3x utroskap, nytt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mine tre forhold jeg har hatt, har alle jentene vært utro mot meg. Det første forholdet var på ungdomsskolen og varte i tre måneder, det andre forholdet var på ungdomsskolen/videregående og varte i 8 måneder. Og det siste var nå videregående/universitet som varte i nesten tre år. Etter disse tre forholdene begynner jeg å lure på om jeg bare tiltrekker meg jenter som er utro, eller om det er noe med meg som får de til å bli det. Om jeg er så elendig i senga at de må være utro for å bli tilfredstilt. Jeg har nå møtt ei jente som jeg liker godt og det virker som hun liker meg godt også. Vi flørter og har det hyggelig sammen, men jeg vet ikke om jeg tør å gå inn i et forhold igjen, jeg er redd for at det skal ende som de forrige. Jeg er ganske følsom og det sårer meg veldig når jeg opplever slike svik. Hva skal jeg gjøre? Er dette noe jeg kan snakke med henne om eller vil det skremme henne vekk?

Anonym poster: 9e495ed528f40171b6a12581776f956d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så fælt å høre :(

Har de noen gang hintet til at de ikke var lykkelige? Eller ville slå opp?

Finnes dessverre veldig onde mennesker som påfører andre en grusom smerte ved å være utro.

Har nylig opplevd det selv og det svir skikkelig! :(

Det er ikke sikkert det er din feil, overhodet!

Har dere snakket ut om hva dere liker i senga? Og virker det som de var fornøyd?

Enten er de gode til å fake, ellers ville du sikkert merket det tipper jeg.

Du kan jo være såpass ærlig med hun nye å fortelle om det du har opplevd og at du har nulltoleranse mot utroskap. Spør først om hun har vært utro i forhold tidligere.

Skjønner deg veldig godt, men det eneste du kan kan gjøre nå er å være helt ærlig fra starten og fortelle om dine vonde erfaringer for å høre hva hun sier og mener om utroskap.

Dere kan jo gå forsiktig fram til du føler at det er trygt å satse.

Jeg hadde ikke blitt skremt vekk, du kan jo bare ha vært uheldig med jentene.

Hvor gammel er du forresten? :)

Uansett hva det blir til, lykke til! :)

Skrevet

Husk at du var veldig ung, men begynner å bli eldre. Når man er ung er man like ofte samen med noen pga bekreftelse som av reelle følelser. Du kan ikke sammenligne de forholdene du har hatt på ungdomsskolen og videregående med de du vil ha fremover.

Anonym poster: 7c18e50e72db813ebcc530f3c5daf742

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...