Gå til innhold

Sex-leketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei :)

Jeg er en jente på 17 år. Jeg og typen har sett på noen vibratorer o.l. på nettet.

Han har fått meg til å komme før, men ofte tar det lang tid, så tenkte eg vibrator kunne gjøre ting enklere.

Noen som har erfaring med sex-leketøy sammen med andre? Gode tips,råd eller advarsler?

Anonym poster: 71791c187fe3ad730deff9795718276c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer kun ved hjelp av vibrator, dessverre, så har god erfaring med det i senga. Jeg pleier å ri ham, og bruke en helt vanlig penisformet vibrator og et par dråper glidemiddel på klitten. Jeg har prøvd litt forskjellige vibrerende saker, men til dette formålet synes jeg det er greit med en vibrator som ikke er for liten, slik at punktet som vibrerer dekker et litt større område enn bare en finger. Også er det et pluss at vibreringsinnstillingen er trinnløs slik at du lett kan justere.

Hvis typen din ikke er så gira på å se et leketøy i dildoform, så se etter vibrerende egg eller liknende. Og gå innom i butikken om du har mulighet, for der kan du både se og kjenne selv, før du kjøper :)

Anonym poster: 4f4effdc62b757f5301cfa8106115d24

Skrevet

Jeg kommer kun ved hjelp av vibrator, dessverre, så har god erfaring med det i senga. Jeg pleier å ri ham, og bruke en helt vanlig penisformet vibrator og et par dråper glidemiddel på klitten. Jeg har prøvd litt forskjellige vibrerende saker, men til dette formålet synes jeg det er greit med en vibrator som ikke er for liten, slik at punktet som vibrerer dekker et litt større område enn bare en finger. Også er det et pluss at vibreringsinnstillingen er trinnløs slik at du lett kan justere.

Hvis typen din ikke er så gira på å se et leketøy i dildoform, så se etter vibrerende egg eller liknende. Og gå innom i butikken om du har mulighet, for der kan du både se og kjenne selv, før du kjøper :)

Er det ikke litt vanskelig å bruke vibrator når du rir han? Kan tenke meg at jeg hadde slitt litt med det. Men får vell bare prøve å se :)

Vet du andre stillinger som er lett å bruke sexlektetøy med?

Er enig at det burde være en grei størrelse på den sånn at den ikke blir for liten. Med kjæresten og egentlig og alene foretrekker jeg en vibrator som ser " rein " ut, hvis jeg kan si det sånn. Bare en helt vanlig stav med en fin farge. Ikke en hudfarget penis med blodårer på. Det hadde jeg heller ikke følt meg komfortabel med foran han.

Skrevet

Jeg har litt vanskelig for å komme, så å ri er det eneste som funker for meg (så langt, i allefall). Da sitter jeg oppreist, og spenner musklene godt på vei opp. Holder vibratoren i høyre hånd, og klamrer meg fast til typen med venstre :P Ellers har jeg ei venninne som bruker vibrator på seg selv når mannen tar henne i doggystyle, men det synes jeg selv bare blir klønete. Bare å prøve seg frem, folk liker det forskjellig :)

Vibratoren jeg bruker er en som er blå og litt "stilistisk", ikke en som er naturtro. Jeg har prøvd de stavliknende, men er ikke noen fan. Kan sjekke på kondomeriet sine sider om jeg kan finne noe som likner, så ser du hva jeg snakker om.

Skrevet

Jeg har litt vanskelig for å komme, så å ri er det eneste som funker for meg (så langt, i allefall). Da sitter jeg oppreist, og spenner musklene godt på vei opp. Holder vibratoren i høyre hånd, og klamrer meg fast til typen med venstre :P Ellers har jeg ei venninne som bruker vibrator på seg selv når mannen tar henne i doggystyle, men det synes jeg selv bare blir klønete. Bare å prøve seg frem, folk liker det forskjellig :)

Vibratoren jeg bruker er en som er blå og litt "stilistisk", ikke en som er naturtro. Jeg har prøvd de stavliknende, men er ikke noen fan. Kan sjekke på kondomeriet sine sider om jeg kan finne noe som likner, så ser du hva jeg snakker om.

Okei :) Ja, for doggystyle tenkte jeg også på, men skjønner at den kan bli kløntete. Har sikkert mer kontroll hvis jeg sitter oppå og har begge hendene fri.

Ja, det må du gjerne gjøre! Jeg har sett litt på denne siden, http://www.intimategadgets.com/

og det virker ganske billig og bra, men har ikke bestilt noe derfra, så er usikker både på sikkerheten på siden og kvaliteten. Men verdt ett forsøk, siden det er så utrolig dyrt på kondomeriet..

Skrevet

Kondomeriet trenger ikke bli dyrt. Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men får du kommet deg til Oslo eller en annen storby, så anbefaler jeg i hvertfall å ta en titt i butikken.

For å ta en sammenligning:

Jeg eier en slik: http://ceciliekjensli.no/produkter/bestselgere/36053__mx-fighter/

Men den jeg bruker i senga er en helt enkel vibrator jeg fikk i gave, og den er vel snart mer enn ti år gammel.. Nå brukte jeg den vel riktignok i snitt én gang annethvert år frem til nå nylig, men likevel. Den var nok ikke dyre greiene, hehe.

Når det er sagt, så er MX'en rimelig heftige saker, men ikke noe jeg ville tatt med i senga med typen :D

Skrevet

Kondomeriet trenger ikke bli dyrt. Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men får du kommet deg til Oslo eller en annen storby, så anbefaler jeg i hvertfall å ta en titt i butikken.

For å ta en sammenligning:

Jeg eier en slik: http://ceciliekjensl...53__mx-fighter/

Men den jeg bruker i senga er en helt enkel vibrator jeg fikk i gave, og den er vel snart mer enn ti år gammel.. Nå brukte jeg den vel riktignok i snitt én gang annethvert år frem til nå nylig, men likevel. Den var nok ikke dyre greiene, hehe.

Når det er sagt, så er MX'en rimelig heftige saker, men ikke noe jeg ville tatt med i senga med typen :D

Jeg syns alt virker utrolig dyrt der, men når det skal sies har jeg kun sett på nettet. Burde nok ta meg en tur på kondomeriet neste gang jeg er i Bergen/Oslo å se :)

Sånne MX lignende greier virker utrolig digg, men jeg er helt enig at sånne små,fine & enkle vibratorer er best å ta med i senga med typen! Bråker MX'en foresten? Om det er høy lyd fra den liksom

Skrevet

Om den bråker? Haha, ja, det skal jeg love deg den gjør :D Det er så jeg er bekymret for at naboene skal høre meg, og lure på hva i helvete det er for oppussing jeg driver med. Den er for heftig til å bruke rett på, men med en dyne eller et par lag håndkler i mellom kan den ta deg til himmels. Rekorden er ti enkeltorgasmer i en session, men da var jeg rimelig utslitt etterpå.

Den har i midlertid blitt pensjonert til fordel for min lille blå, som jeg bruker med kjæresten.

Prismessig kommer du helt greit ut av det med en vibrator i 200-500 kronersklassen.

Skrevet

Om den bråker? Haha, ja, det skal jeg love deg den gjør :D Det er så jeg er bekymret for at naboene skal høre meg, og lure på hva i helvete det er for oppussing jeg driver med. Den er for heftig til å bruke rett på, men med en dyne eller et par lag håndkler i mellom kan den ta deg til himmels. Rekorden er ti enkeltorgasmer i en session, men da var jeg rimelig utslitt etterpå.

Den har i midlertid blitt pensjonert til fordel for min lille blå, som jeg bruker med kjæresten.

Prismessig kommer du helt greit ut av det med en vibrator i 200-500 kronersklassen.

Haha, uff og uff. Passer dårlig for meg som bor i samme hus som foreldrene mine da kanskje? Da får det heller bli en spesiell anledning vibrator, som ut på tur eller alene hjemme :) Men virker veldig bra, så jeg kommer nok til å kjøpe meg en sånn eller en lignende en gang i fremtiden!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hva sier Rskre om det?

:kyss:

Skrevet

Hvorfor ikke? Menn elsker da sånne powertools.

Anonym poster: 61b3ba7cbf39950df62dd83fbae77bfd

Skrevet

Buttplug. Det gjør susen.

Anonym poster: be49df3352b1b10a0496f7685a6992dc

Skrevet

Buttplug. Det gjør susen.

Anonym poster: be49df3352b1b10a0496f7685a6992dc

neitakk :blomst:

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Butplug er ok hvis man får hjelp, men leker jeg alene så er analkuler mye bedre. Vibrator er litt oppskrytt syns jeg da, men vi er jo forskjellige alle sammen.

Gjest FiskenBlub
Skrevet
http://shop.erotikknett.no/ er mye billigere enn kondomeriet. Produktene deres er i bra kvalitet, rask levering og ikke minst diskré så hele postkontoret vet hva du har bestilt :P
  • 5 år senere...
Skrevet

Jeg er ikke sikkert at bilete det er bedre :nori:.

• 2 år senere...
Skrevet

Er det ikke stress med alt dette utsyret med? Hvorfor ikke lære opp mannen slik at han får dere til å komme? Alt dette maskineriet....

Nei dere er ikke kåte nok, derfor kommer dere ikke uten høytrykk på klitten. 🙄

Anonymkode: e7d41...1ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...