Gå til innhold

Hva slag stil har jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt klesskap er et kaos av farger og stiler. Jeg vet aldri hva som er "meg", alt er utfra hvordan jeg føler meg den dagen. Jeg kan gå i helsvart en dag og rosa neste.

Om jeg sorterer litt så er jeg mest glad i jeans, enten bootcut eller skinny og rette penbukser som jeg kaller dem. Som overdeler er det enten strikkegensere, skjorter, t-skjorter og litt løse genseren det går mest av.

Problemet mitt er at jeg klarer ikke å fokusere på en stil, så derfor er klesskapet mitt fylt av ting som ikke passer sammen. Noe jeg kan finne på å ha på meg kan være grønn strikkegenser(ikke lang) over hvit skjorte, blå jeans, et belte og støvletter i mørk brunt skinn. Og kanskje noen fargerike armbånd eller ørepynt. Hva slags stilkategori vil det falle innunder? Klassisk?

Hva om jeg bytter ut blå jeans med sorte, fjerner genseren så jeg har bare skjorta, legger til svart cardigan, stort smykke, sorte ankelboots. Er det fortsatt klassisk?

Sukk, jeg skulle ønske hodet mitt kunne bestemt seg for en stil og kjørt bare den, men sånn er det når en knapt klarer å holde en tanke lengre enn to sekunder.

Anonym poster: 5bb354355bfc48a6aabcf1b9e8a4a37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke kalle det klassisk stil (hvis du mener klassisk som i sofistikert?), mer... ehm, simpel? "Normal"?

Alternativ 2 hørtes derimot mer klassisk ut.

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

MÅ du ha en stil da? Kan du ikke bare gå med det du føler for den dagen? =)

• Liker 2
Skrevet

Sier meg enig her. Ser ikke noe poeng i å sette seg selv i bås. ;)

Skrevet

Må vel ikke ha en stil, men jeg har så mye som ikke går sammen, og mye som jeg ikke aner hvorfor jeg kjøpte. Hadde vært så mye lettere å bare sagt til seg selv at min stil er ..., og shoppa deretter. Nå for tiden har jeg ingenting å ha på meg føler jeg. Da ender det med at jeg rasker med de siste nyhetene i butikkene uten å tenke.

Anonym poster: 5bb354355bfc48a6aabcf1b9e8a4a37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...