AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Hei Jeg er en jente på 17 år som " sliter" med at jeg tenker altfor mye på exen til typen min. Han har hatt sex med flere jenter før meg, men kun hatt 1 ordentlig kjæreste. Jeg og han har vært sammen en god stund og har det veldig bra sammen, men det med exen har alltid vært slitsomt for meg. Ting han sier, ting han gjør, sanger han hører på osv. MANGE ting han gjør får meg til å tenke på denne exen. Ikke fordi jeg har noen grunn til det, bare fordi jeg er redd for at han fremdels har føleleser for henne( noe jeg heller ikke har noen grunn til å mistenke).. Jeg har ingenting imot exen hans, men jeg hater å tenke på henne, vil ikke tenke på henne, vil ikke skjekke facebookprofilen hennes konstant for å skjekke om han har likt noe, vil IKKE tenke på henne. Det suger. Jeg vet at det er normalt at man tenker på exen til kjæresten, men noen som kan " roe ned hormonene mine", gi meg gode råd eller realitesorientere meg? Takknemmelig for alle svar ) Anonym poster: 41c37facabd01508b39a6410d2d2c9dc
Strikkesokken Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Huff, jeg hadde det som deg med min første seriøse kjæreste (var på din alder da). Det ødela meg helt og ingenting noen sa hjalp, spesielt når han bare snakket positivt om henne og ting hun gjorde. Det eneste jeg kan si til deg er at han har valgt å være med deg av egen fri vilje. Ingen har tvunget ham, eller deg, til å være i det forholdet dere er i nå. Har du noen ekser? Hvordan tenker du på dem? Jeg regner med dine ekser bare er ekser for deg. Dvs fortid, og det er der de hører til. Han hadde et liv før deg, og du et før ham, men nå er det dere som er kjærester. Ta det innover deg og nyt det
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Huff, jeg hadde det som deg med min første seriøse kjæreste (var på din alder da). Det ødela meg helt og ingenting noen sa hjalp, spesielt når han bare snakket positivt om henne og ting hun gjorde. Det eneste jeg kan si til deg er at han har valgt å være med deg av egen fri vilje. Ingen har tvunget ham, eller deg, til å være i det forholdet dere er i nå. Har du noen ekser? Hvordan tenker du på dem? Jeg regner med dine ekser bare er ekser for deg. Dvs fortid, og det er der de hører til. Han hadde et liv før deg, og du et før ham, men nå er det dere som er kjærester. Ta det innover deg og nyt det Ja, jeg merker at det sliter en del på min del av forholdet. Det er liksom en av de få negative tingene med forholdet vårt.. Heldigvis for meg snakker han ganske nøytralt, av og til indirekte negativt og. Jeg har ingen ordentlige ekser, siden han er min første ordentlige kjærester. Da snakker vi barneskole kjærester, og det gjelder ikke. Det eneste jeg beskymrer meg for er at han har tatt opp kontakten med henne på facebook et par ganger, for en god stund tilbake.. Sånn " hei, lenge siden sist. Hvordan går det med deg?" Jeg lurer på hvorfor har tok opp igjen kontakten og om han savner henne.. Men tusen takk for godt svar, setter stor pris på det <3 Anonym poster: 35c368e2136a32d5f881db50325a0357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå