Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den andre tråden :)

Ble litt nysgjerrig og tenkte det var litt koseligere og finne ut hvilke yrker folk ser opp til?

Anonym poster: 0d021db26b2303cd3ff8b79d2e09f0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser opp til folk som jobber for fred i verden, og til folk som virkelig brenner for det de gjør.

Skrevet

Jeg ser opp til alle som gjør jobben sin skikkelig og virkelig står på. Da er det samme for meg om den personen er søppeltømmer eller advokat, lege eller vaskehjelp.

• Liker 3
Skrevet

Sykepleiere!

Anonym poster: 76fbe0fd68cb19bd409d146716bd4a88

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så lett å svare på hvilke spesifikke yrker jeg ser opp til, men de som jobber for å redde liv og helse og de som vasker gulv scorer høyt i min bok.

Er en redningsmann og en renholdsarbeider like mye verdt? Jeg synes det.

• Liker 1
Skrevet

De som jobber i NAV...de fleste gjør en særdeles innsats hver eneste dag for at folk skal klare seg sosialt og økonomisk (som er minst like viktig som helse), men som stort sett bare opplever kjeft og kritikk.

Anonym poster: ee41c6a653f197989688cd82104bb8e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser opp til lærere. Verdens viktigste jobb!

Anonym poster: 6c4062e18796af99c19237ae14bdf6d6

• Liker 5
Skrevet

Jeg ser opp til rørleggere, de har den viktigste jobben i historien av mennesket.

Ellers ser jeg opp til bønder, transportarbeidere, forskere(den 2. viktigste jobben i verden) og pleiere.

Skrevet

Piloter!

Tok dere den? Opp! Se opp, en pilot!! :fnise:

Fra en spøk til en annen; jeg ser opp til de som er dyktige i jobben sin uavhengig av hva de jobber med.

Skrevet

hehe, må bare le! Så sinnsykt typisk kg å komme med en motsatt tråd kort tid etter den andre tråden blir lagt ut ;)

Jeg ser opp til alle som står opp og gjør sitt aller beste i jobben sin, enten det er statsministre eller vaskehjelpere.

• Liker 1
Gjest strykebrett
Skrevet

De som jobber i NAV...de fleste gjør en særdeles innsats hver eneste dag for at folk skal klare seg sosialt og økonomisk (som er minst like viktig som helse), men som stort sett bare opplever kjeft og kritikk.

Anonym poster: ee41c6a653f197989688cd82104bb8e5

Enig!

Ser også opp til de som jobber i eldreomsorgen.

Skrevet

De som jobber med NAV (mamma jobber der, hehe. er ikke bare-bare) og generelt de som jobber innenfor helsesektoren. Jobber selv litt på sykehjem, og syns det er en utrolig givende jobb.

Skrevet

Astronauter og KG-moderatorer. Og en hel del andre yrker.

• Liker 1
Skrevet

Astronauter og KG-moderatorer. Og en hel del andre yrker.

Hehe

Skrevet

Alle de som legger sin stolthet i å gjøre en best mulig jobb, uansett hva den jobben er.

Skrevet

Samfunnets slitere. De som tar jobbene ingen andre vil ta med lav status og lav lønn. Dem ser jeg opp til.

Anonym poster: c333acdcbffa0f76ac85bccdd8fed219

• Liker 4
Skrevet

ambulansesjofører.

Anonym poster: 4760d8942d6a36562869f61b581f8209

Skrevet

De som virkelig elsker jobben sin, uavhengig av yrke.

• Liker 1
Skrevet

Det må være de som jobber med palliativ/lindrende pleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...