Gå til innhold

Hva skal man ha på seg i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke farger går fint? Hvor mye hvitt kan være involvert?

Er virkelig ute på dypt vann her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville styrt unna hvite kjoler. men kjoler i andre farger, med hvite detaljer syns jeg går fint :) ellers kan man vel ha på seg akkurat det man føler for!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Liker du lange eller korte kjoler? Noen farger du er glad i? :) Det er mye fint i butikkene og på nettet nå!

Endret av miaw
Skrevet

Hvis det er en dresskode kan den være veldig til hjelp :) Søker man litt rundt på nett finner man mange forklaringer og forslag.

Fargevalget går mest på hva du liker. Hvitt, rødt og svart er etter tradisjonen fyfy, men de fleste er ikke så strenge nå om dagen, og spesielt ikke på de to siste. Når på året brullypet er kan ha litt å si, men egentlig er det mest personlig smak som bestemmer.

• Liker 1
Skrevet

Vi fikk invitasjon til bryllp i sommer i går, uten noen form for kleskode. Vanlig standard bryllup, vielse i en kirke, middag på et hotell.

Bruden sier "gå i hva dere vil" så her blir det enten coctail eller gulvlang kjole litt avhengig av vær og vind den dagen.

Jeg velger ikke rødt, sort eller hvitt, men mest sannsynlig noe lett rosa eller lyseblått mot lilla, for jeg vet at sistnevnte er brudens fargetema.

• Liker 1
Skrevet

Liker du lange eller korte kjoler? Noen farger du er glad i? :) Det er mye fint i butikkene og på nettet nå!

Vet ikke helt hva jeg liker, går liksom aldri i kjoler :)

Skrevet

noen som har tips til norske nettbutikker med fine kjoler? :) eventuelt butikker i Oslo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...