Jente93 Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Har en iPhone 4s som jeg har mistet i bakken og knust skjermen. Den har også i det siste hengt seg opp flere ganger, skjermen blir plutselig veldig mørk noen ganger og det kan ta tid før jeg får varsel på sms. Har den dyreste forsikringa i Netcom. MEN, har virkelig ikke lyst på en iPhone igjen, vil ha Samsung Galaxy S|||. Er det mulig og bytte telefonmerke hvis jeg får en ny mobil på forsikringa?
Gjest Morteno Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Tror du forsikringen dekker at du mister den i bakken? Uansett så pleier man å få en ny telefon av samme modell og merke, eller en tilsvarende dersom den ikke er til salgs lenger. iPhones som er knust er som regel lette å fikse, mens de andre problemene dine er jeg usikker på. Du kan jo alltids høre med Netcom, da.
Jente93 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2013 Hehe, har den dyreste forsikringa og der stod det at den skulle dekke plutselig ytre skader, så tolker det som at jeg har mista den i bakken. Men det er jo egentlig ikke det største problemet. Problemet er de andre tinga jeg nevnte. Anyway, takk for svar
Neket Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Få den fikset og selg den eller bytt den bort!
Jente93 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2013 Den er låst for Netcom i 6 mnd til...
Neket Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Mener den kan låses opp, men at du fremdeles må betale abonnementet. Telenor gjør ihvertfall det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå