AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Meg, eksen og en jeg har et seksuelt forhold til. Merker jeg ikke helt vet hvordan jeg skal oppføre meg, og frykter litt drama. Jeg blir litt stressa av å kunne bli dratt i begge retninger. Noen som har vært i samme situasjon? Anonym poster: 7e004f8409ddd2bab4e1d712a62d5406
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Ja, jeg foroldt meg et helt nøytralt. Hilste høflig/hyggelig, men ikke så mye mer. Unngikk ting som kunne skape sjalusi. Og la være å snakke stygt om ex'en akkurat denne kvelden (om det er noe du gjør). Hva andre gjør kan du ikke styre, men man kommer langt ved å oppføre seg best mulig selv. Anonym poster: ace79ae9a9826f1dcaa29455ca32105d 2
Gjesten Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Bare oppfør deg normalt høflig overfor eksen, og ikke tafs unødvendig mye på han nye. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Problemet er vel at jeg og eksen er gode venner, holder på litt nå og da. Han nye holder jeg på med mest i fylla, så han forventer seg nok noe... Uff, vanskelig situasjon! TS Anonym poster: 7e004f8409ddd2bab4e1d712a62d5406
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Her har du skapt ditt eget problem, for det er en risiko du vet du tar når du involverer deg med fler. Håper du bruker kondom med begge to.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Problemet er vel at jeg og eksen er gode venner, holder på litt nå og da. Han nye holder jeg på med mest i fylla, så han forventer seg nok noe... Uff, vanskelig situasjon! TS Anonym poster: 7e004f8409ddd2bab4e1d712a62d5406 Hvis du virkelig er gode venner med eksen din, burde du av respekt for ham holde deg unna festen. Det er ikke sikkert dere kommer til være venner etter at han ser deg bli tafset og klådd på en eller annen gjøk (fra hans synspunkt) som du er knullekompis med. For ikke snakke om hvordan han vil føle det når han ser dere to gå sammen inn på et rom, bli der en stund, for så å komme svette og rufsete ut igjen. Anonym poster: 8375695f545a7bad4b5c0870009e6398
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har ingen planer om å bli tafset og klådd på av denne knullekompisen foran eksen, har da såpass respekt. Heller ikke at vi skal snike oss bort på et rom for å ha sex. Nå er det jo slutt mellom oss, og selv om vi koser litt innimellom eier han jo ikke meg på noen måte. Er man venn med eksen sin må man uansett være forbredt på at sånne ting kan skje. Er heller ikke aktuelt for meg å holde meg borte fra festen, da det er bursdag til en veldig god venn. Er bare tilfeldig at både eksen og han nye begge er invitert dit. Jeg ser for meg at eksen vil klenge på meg for å holde meg borte fra han nye ( gitt utrykk for å dra dit for å passe på) Mens han nye vil prøve å dra meg bort fra eksen. Vil ikke skape noen konflikter der, samtidig er jeg singel og kan gjøre hva jeg vil med hvem jeg vil. Vet dette er noe jeg på en måte har satt meg selv i, men er vanskelig å føle at man blir dratt i to retninger. Greit å få litt synspunkter på hvordan andre hadde løst dette eller om noen har vært i samme situasjon. TS Anonym poster: 7e004f8409ddd2bab4e1d712a62d5406 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #8 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har ingen planer om å bli tafset og klådd på av denne knullekompisen foran eksen, har da såpass respekt. Heller ikke at vi skal snike oss bort på et rom for å ha sex. Nå er det jo slutt mellom oss, og selv om vi koser litt innimellom eier han jo ikke meg på noen måte. Er man venn med eksen sin må man uansett være forbredt på at sånne ting kan skje. Er heller ikke aktuelt for meg å holde meg borte fra festen, da det er bursdag til en veldig god venn. Er bare tilfeldig at både eksen og han nye begge er invitert dit. Jeg ser for meg at eksen vil klenge på meg for å holde meg borte fra han nye ( gitt utrykk for å dra dit for å passe på) Mens han nye vil prøve å dra meg bort fra eksen. Vil ikke skape noen konflikter der, samtidig er jeg singel og kan gjøre hva jeg vil med hvem jeg vil. Vet dette er noe jeg på en måte har satt meg selv i, men er vanskelig å føle at man blir dratt i to retninger. Greit å få litt synspunkter på hvordan andre hadde løst dette eller om noen har vært i samme situasjon. TS Anonym poster: 7e004f8409ddd2bab4e1d712a62d5406 Hør nå her vennen. Det er veldig liten sannsynlighet for at dette ender uten drama. Når du sier at eksen din har "gitt utrykk for å dra dit for å passe på", betyr det at han allerede er forsvarmodus angående deg, og han vil overreagere om noen prøver seg, som du også sier den nye flørten din kommer til å gjøre. Ta disse forutsetningene og legg til alkoholinntak, og du har oppskriften på en konflikt. Du har faktisk valgt å involvere deg i et trekantdrama og dette er konsekvensene. Anonym poster: 8375695f545a7bad4b5c0870009e6398 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #9 Skrevet 31. januar 2013 Eksen vil ikke ha meg, han som har valgt å avslutte forholdet. Da kan han vel ikke bli sur om noen andre vil ha meg, og jeg ikke er forplikta til han lenger. Ja ser ut til at det kan være lagt opp til en konflikt, ikke mellom de to, men mellom meg og eksen i ettertid. Jeg vet at han jeg holder på med hadde trukket seg litt tilbake, og han håpet at eksen min ikke dukket opp der... Uff, er ikke så lett å ha tatt et dumt valg som har ført til denne situasjonen. Jeg er veldig glad i eksen, og vet at han er min førsteprioritet, også på denne festen. Samtidig føler jeg meg litt dum når jeg tenker at jeg skal være trofast mot en jeg ikke lenger er sammen med. TS Anonym poster: 7e004f8409ddd2bab4e1d712a62d5406
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Jeg ville sagt klart ifra til eksen (når det var han som dumpet deg) at du klarer å passe på deg selv. Det er din beste sjanse til å få han tilbake uansett. Ikke la han gå i veien for deg og han nye. Eksen har tatt sitt valg, det er ikke deg. At han får sex innimellom er en bonus for han, og at han vil passe på "deg" er bare for å sørge for at han kan fortsette å ha sex med deg. Han du holder på med i fylla, vet jeg ikke om er keen eller ikke. Men du får bare ta kvelden som den kommer. Uanssett ville jeg unngått å snakke noe særlig med noen av dem, og fokusert på venninner. Anonym poster: 67e6bfadca4a7e1808b6fd035ff3275c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #11 Skrevet 1. februar 2013 wow,greier ikke å stå over en fest?!?! håpløst! Anonym poster: 532f7786605f1f55c0ddf196c004ffa7 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #12 Skrevet 1. februar 2013 Jeg ville benyttet anledningen til å markere ovenfor eksen at han ikke bestemmer lengre. Dumpe deg først, og så forsøke å styre sexlivet ditt? For en dust. Anonym poster: 9977c78f8819d0c5e9c61757e13c77f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå