Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle på KG!

Jeg må bare få ut det som er på hjertet mitt.

Det er nemlig slik at idag så dro kjæresten min på en vinterleir hvor eksen hans også er der, siden hun er leder. Denne vinterleiren er hvert år og de møttes der for 1 år siden. Hvor han da var utro med henne mot en annen han var sammen med. Det endte slik at disse to ble sammen etterhvert og det ble slutt i mai.

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 mnd og har det kjempebra sammen. Det skal også sies at vi er i et avstandsforhold.

For flere uker siden oppdaget jeg at han småflørtet litt med jenter på Facebook osv. Dette tok jeg selvfølgelig opp med han, og han sa at det bare er på kødd!

Jeg valgte da å stole på han helt og fullt. Men nå så er jeg så usikker og redd og bekymra for at han kan gjøre noe med eksen sin på denne vinterleiren. Det er værre for meg om de prater sammen og finner ut at de forsatt har følelser for hverandre, enn at de har sex.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg tenker på det hele tiden. For jeg har vært i et forferdelig forhold tidligere hvor jeg bare ble såra gang på gang, at jeg er så livredd for å bli såret igjen.

Jeg sendte han 2 meldinger i ettermiddag hvor jeg spurte om han hadde kommet seg trygt frem og at jeg savnet han. Har da enda ikke fått svar på dette!

Jeg er en veldig overfølsom person, og jeg vil så gjerne stole på han. Men klarer bare ikke å gjøre det.

Er det noen av dere som har opplevd noe slikt?

Har dere noen råd for å få meg til å stole på han?

Råd/tips/erfaringer!

Alt hjelper. Hjertelig takk for svar.

Anonym poster: 052d76c0e56b25221095ab5831468b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger virkelig svar! Vil bare at denne helgen skal være over..

-Ts

Anonym poster: bcfc8a1739055504480a54eb6db76c36

Gjest snoopy_93
Skrevet

Er det noen av dere som har opplevd noe slikt?

- Ja. Han drar på et lan en gang i året og sier til meg at han ikke kan svare på sms fordi han er opptatt med å jobbe på dette lanet. Jeg fant senere ut at dette bare er bullshit fra hans side da han tydeligvis kan ha lange samtaler med to jenter som også er på dette lanet. (De får nattameldinger og god morgen meldinger, jeg får ikke en gang en nattamelding av han. Jeg klikka på han når jeg fant det ut.)

Har dere noen råd for å få meg til å stole på han?

- Det ble vel slutt mellom dem for en grunn? Nå er han sammen med deg, ikke fordi han må, men fordi han har lyst :)

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke annet enn å si at jeg forstår deg. Jeg hadde også vært nervøs i ditt tilfelle.

Vinterleir sammen med eksen, dette lukter pulings.

Ikke meningen å være hard her men.. jeg hadde vært litt obs.

Endret av LonelyAngel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...