AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Dere som har gjennomgått samlivsbrudd og har barn: Hvor lang tid tok det fra bruddet til du hadde funnet en ny kjæreste? Og holdt det forholdet eller ble det raskt slutt igjen? Anonym poster: 02720eeedf760bf634a1c2b4f2da231b
skruf Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Møtte mannen min 4 år etter at jeg ble alene med størstejenta, fortsatt sammen 12 år etter og gift Har det veldig, veldig bra sammen:D 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Var alene i 2,5 år før jeg møtte en ny mann. Forholdet vårt er ganske nytt, men håper og tror det vil vare Anonym poster: a39ebad3b0fb5fa4a15a2d5bbbc566a6
momo Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Jeg var alene i litt over 1 år etter bruddet med barnas far. Det forholdet varte nesten i 2 år, hvis jeg kan ta vekk det siste halve året, så er det desidert det beste forholdet jeg har hatt. Nå er det ca 1 år siden det ble slutt. Datet en mann en stund i sommer/høst, men det ble ikke mer, både fordi jeg var nok ikke klar og han viste seg og mangle litt sosiale antenner.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Vært singel i 2 år. Datet to stk i en kort periode hver. De var ikke noe for meg, for å si det sånn. Anonym poster: 43499e2884dc6f3cc6e59723c0529362
Nettinettet Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Var alene i 2.5 år før jeg møtte eksen som jeg var sammen med i 5 år. Nå har jeg vært singel i 2 år.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har bare vært singel i 6 mnd, og dater for tida. Men jeg merker at det er altfor tidlig. Jeg er absolutt ikke klar for annet enn moro og koselige stunder. Anonym poster: 125e56598cb073699c5c826391e71097
aquiz Skrevet 31. januar 2013 #8 Skrevet 31. januar 2013 Om en mnd er det 1 år siden jeg ble single. Jeg vil ikke si at jeg er helt klar enda for å virkelig bli sammen med noen. Jeg har vært på dater og jeg har blitt sjekket opp av flere veldig kjekke menn, men så igjen har jeg ikke helt trangen til å binde meg med en gang. Jeg jobber en del ugunstige tider somoftest, jeg har barnet, leiligheten har nettopp kommet seg på plass slik den skal... Hvem trenger da et mannfolk som kan velte alt igjen?
makkapakka Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 håper jeg kan være singel i 10 år etter bruddet, det føles som om det er det beste nå!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #10 Skrevet 1. februar 2013 Var singel i 12 før jeg traff en mann igjen og ble samboer. Det varte kun 3 år så nå er jeg singel igjen. Anonym poster: b4a903945eae800894848a93e6b4e548
Gjest Svampebob1 Skrevet 1. februar 2013 #11 Skrevet 1. februar 2013 Hvordan opplevde dere tiden i mellom? Var det vanskelig å finne en dere passet sammen med? Var det mye useriøst? Opplevde dere denne tiden som en påkjenning? Var det ofte dere hadde kjemi med noen? :-p
Gjest winston Skrevet 1. februar 2013 #12 Skrevet 1. februar 2013 Jeg var singel i 7 år, ganske så frivillig, før jeg fikk lyst på en mann igjen. Hadde nok med unger og jobb. Var så i et forhold i fem år. Nå har jeg vært singel i et halvt år, men har ikke tenkt å være singel i 7 år denne gangen:)
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #13 Skrevet 1. februar 2013 brukte et lite år før xen var ute av "hodet". de neste 12 måneder datet jeg 4 stk hvorav 1 var potensiell. ble dog ikke noen mer. har det ikke travelt Anonym poster: 47e81756bc9b7471a1d81c0936fd4811
skruf Skrevet 1. februar 2013 #14 Skrevet 1. februar 2013 Hvordan opplevde dere tiden i mellom? Var det vanskelig å finne en dere passet sammen med? Var det mye useriøst? Opplevde dere denne tiden som en påkjenning? Var det ofte dere hadde kjemi med noen? :-p Jeg prøvde ikke å møte en ny, jeg bare møtte han:) Og da var det full klaff:) Gikk vel ca 6mnd før han fikk møte jenta mi. Hadde ikke noe særlig savn etter en mann heller, da jeg hadde nok med å være mamma og student, så opplevde ikke å være alene i 4 år som en påkjenning. Såklart, litt ensomme kvelder kunne det være. Hadde bestemt meg for at jeg orket ikke å ha mange useriøse forhold når jeg hadde ansvaret for et barn.
Miss Lucky Skrevet 1. februar 2013 #15 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Her tok det ikke mer enn noen måneder.. jeg gikk ut av det forje forholdet fordi det egentlig ikke var noe forhold, han var aldri hjemme og hadde alltid andre prioriteringer enn meg og ungen. Så jeg hadde vel savnet noen i lang tid, og trengte absolutt ikke enda mer singeltid, å så ingen grunn for å vente. Den nye typen dumpa meg når ting begynte å bli seriøst, han var ikke klar for å bli reservepappa.. men han kom løpende tilbake eter 10 min 2 år etter har vi det helt supert, og småen har en som stiller opp :D Endret 1. februar 2013 av Miss Lucky
momo Skrevet 1. februar 2013 #16 Skrevet 1. februar 2013 Hvordan opplevde dere tiden i mellom? Jeg var veldig ferdig med ex`n da vi gikk fra hverandre. Og jeg virkelig nøt første året alene, storkoste meg med å bo alene, eller barna bodde jo der de og, men bo uten en annen voksen. Hadde noen flørter første året, men ikke noe seriøst da jeg ikke var helt klar for det. Var det vanskelig å finne en dere passet sammen med? Var ikke vanskelig å finne en ny, og følte vi passet veldig godt sammen, fant en mann som visste hvordan han skulle få meg til å le, sette meg på plass da det trengtes, vite hvordan han skulle gjøre dagen min bedre. Selv om vi og var forskjellige. Var det mye useriøst? Opplevde dere denne tiden som en påkjenning? Det jeg opplevde av flørter først, var vel ganske uskyldig og useriøst fra begge sider, vi var åpne og ærlige om at det ikke var noe mer. Var det ofte dere hadde kjemi med noen? Synes vel jeg lett hadde kjemi med noen, men de jeg hadde en flørt med var ingen jeg kunne sett meg i et seriøst forhold med, for det var vi for forskjellige. men jeg ble jo betatt og koste meg en stund. Men det gikk jo og naturligvis over relativt raskt, da det manglet det som skulle til for et forhold. Jeg blir nok veldig lett betatt, men så skal det en del til for at de følelsene skal få utvikle seg. Nå har jeg jo vært singel i 1 år igjen, bare data en mann. Han var seriøs, men jeg ble bare betatt, men forelsket meg ikke. Nå leter jeg ikke etter en ny. Har nok med studier og barna om dagen. Men satser jo på at jeg finner drømmemannen en dag, men om det tar 1 år eller 7 år stresser jeg ikke med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå