Gå til innhold

Katten vår er borte:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten vår har vært borte i snart to døgn. Det er ikke likt han i det hele tatt, da han er mye hjemme og er aldri ute mer enn noen timer før han kommer hjemom, og evnt drar ut igjen. Han har katteluke og styrer dette selv. Mamma og pappa ser av maten og andre ting at han ikke har vært inne på nettene heller.

Jeg bor studerer i en annen by, så mamma fortalte dette i dag. De har ringt veterinærer og kommunen for å høre om de har fått inn en katt, men nei. De har kjørt rundt i nabolaget for å se om han har blitt påkjørt, og også gått rundt i nærområdet og sett og ropt etter han. Uff dette er så trist!! Mamma gruet seg veldig til å fortelle meg dette, vi er jo alle så ufattelig glade i katten!!

Håper han kommer til rette. Søte, herlige pusen:(

Anonym poster: c8ee2999172b708fc824538345adeef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at katter er litt småegoistiske dyr, som gjerne streifer rundt en stund. Kanskje den har gått langt, at noen andre mater den eller lignende? Dere kan jo henge opp lapper etter en ukes tid om han ikke er hjemme til da. Husk at to dager ikke er lenge, selvom det kan være tungt.. Håper den kommer til rette fort :klemmer:

Skrevet

Husk at katter er litt småegoistiske dyr, som gjerne streifer rundt en stund. Kanskje den har gått langt, at noen andre mater den eller lignende? Dere kan jo henge opp lapper etter en ukes tid om han ikke er hjemme til da. Husk at to dager ikke er lenge, selvom det kan være tungt.. Håper den kommer til rette fort :klemmer:

Ja jeg vet at mange katter kan forsvinne noen dager og så komme hjem, men vår katt gjør aldri dette, og han er 14 år gammel. Han er så hjemmekjær. Fine pusen min, håper han kommer hjem:(

Gjest MarthaMyDear
Skrevet

Håper katten din kommer hjem!

Min forsvant da jeg flyttet fra mor til london, han brukte å gjemme seg under sengen min da mor og stefar ble bråkete... Alkohol.

Skrevet

Pus er hjemme!!

Mamma gikk ny tur og ropte på han. Da hørte hun han mjaue fra en garasje!! Der inne satt lille gullet:)

• Liker 4
Skrevet

Så bra!

Dette er også min største skrekk. Katten min går aldri noen steder og hadde blitt bekymret om han var borte lenge.

Noen tips hvis dette skulle skje igjen eller med noen andre:

Legg lapp i postkassen til naboer. De kan ha lukket katten inn i garasje eller uthus. De de sjekke det.

Facebook er effektivt og folk deler. Da sprer det seg raskt. Tipset selv om en katt som poppet opp på facebook.

Legg inn annonse på dyrebar.

Heng opp lapp på butkker in nærheten.

Chip katten!

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ble kjempebekymret da katten var vekke i fire døgn, men hun kom tilbake.

Anonym poster: 159f8d82b075754475f30b7bbd04fead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...