Gå til innhold

Hva/ hvor mye kontakt kan jeg "forvente" av en jeg har noe på gang med, men vi sees ganske sjeldent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, tidligere hadde jeg daglig kontakt med en jeg datet og hadde noe på gang med. Mange søte, morsomme, flørtete, oppdatering-av-dagen-mld, bilder så og si hver eneste dag. Det var kjempehyggelig. Han hadde vært i et langvarig forhold på over ti år og hadde altså erfaring med damer kan man si..

Så har vi dotten jeg har noe på gang med nå. Helt nydelig fyr, men med så og si ingen erfaring med damer. Den siste han var sammen med var meg for over ti år siden, og det forholdet varte ikke lenge. Jeg må innrømme at jeg merker at han ikke helt kan dette, eller hva jeg skal si. Vi har blitt enige om at vi treffes når vi kan, noe som sikkert blir en til to ganger i mnd antar jeg. Han bor ca 1,5 time unna meg. Vi har begge hatt følelser for hverandre helt siden vi var sammen sist, og han har sagt mange ganger at han er kjempeglad i meg og bare vil være sammen med meg. Men pga livssituasjoner skal vi ta det rolig, bare ha det fint sammen og vurdere senere hvor det tar veien.

Så lurer jeg litt da.. Hva slags kontakt hadde dere likt å ha mellom møtene? Hva hadde dere syns var for mye og for lite? Vil gjerne høre fra både menn og kvinner. Jeg skjønner at det ikke må være like intenst som min første erfaring, men....

Anonym poster: 889f6db8579d9c73052aea2e0740557b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...