Eplemos Skrevet 17. april 2013 #21 Skrevet 17. april 2013 "Er du den som danser på bordet på festen eller den som sitter i sofaen med en øl i hånden?" Søkte jobb på IKEA 2
ninuska_ Skrevet 17. april 2013 #22 Skrevet 17. april 2013 "Er du den som danser på bordet på festen eller den som sitter i sofaen med en øl i hånden?" Søkte jobb på IKEA Den fikk jeg også! (av samme mann som spurte om idretten). Bare at det ble spurt om jeg danser på bordet - eller står alene i et hjørne..
Eplemos Skrevet 17. april 2013 #23 Skrevet 17. april 2013 Den fikk jeg også! (av samme mann som spurte om idretten). Bare at det ble spurt om jeg danser på bordet - eller står alene i et hjørne.. Haha! Var en dame som intervjuet meg, så de er tydeligvis lært opp til å spørre om det. WTF!
Gjest Sakone Skrevet 3. oktober 2013 #25 Skrevet 3. oktober 2013 Et par andre gjengangere jeg ikke er så veldig glad i å få er: "Hvilken rolle tar du i en gruppe?" "Hvordan ville din venn beskrevet deg?"
bibilove Skrevet 3. oktober 2013 #26 Skrevet 3. oktober 2013 Om jeg drev med idrett.. noe jeg ikke gjør. Konklusjonen hans var at jeg ikke hadde konkurranseinstinkt... Nei gud, nå må jeg le! Må man drive med idrett for å ha konkurranseinstinkt? Jeg driver ikke med noen form for idrett, og jeg er vel den som er MEST ivrig på konkurranser vi har i butikken hver eneste måned. For ikke minst den som setter høyest mål for meg selv hver eneste dag. For en tulling av en sjef, som bare konkluderer med det. Det er ikke akkurat så altfor mange i voksen alder som har tid eller lyst til å sparke fotball, spille håndball, drive med boksing eller ri sprang. Bare for å nevne noen idretter. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #27 Skrevet 3. oktober 2013 "HVordan vil du beskrive forholdet mellom deg og moren din?" De beste spørsmålene er de som gir meg mulighet til å svare noe som faktisk er relevant for en jobbsituasjon og/eller den aktuelle stillingen. Eller i det minste noe som gjelder meg. Om jeg har et dårlig forhold til min mor fordi hun var psykisk og fysisk voldelig under oppveksten min burde ikke ha noe så si for om jeg får jobben eller ikke. Og jeg tror ikke intervjuer hadde satt pris på hele historien. Anonymous poster hash: 789fd...051
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå