Gå til innhold

Dermalogica, Decleor, MD formulation, Matis, Undersøkelse!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Rose2000
Skrevet

Markedsundersøkelse!!!

Hvis dere hadde fått 30% avslag på alle disse kjente merkevarene hadde dere da kjøpt dem?

Hvem av disse produktene er best?

Dermalogica

Decleor

MD Formulation

Matis

:o

Videoannonse
Annonse
Gjest BABE bliss
Skrevet

Jeg synes nå at Dermalogica er best, men har hørt mye rykter om MD formulation skal være knallbra mot kviser og uren hud. Det sies at MD har glycolsyre og det skal vistt være veldig bra da det tar bort det øverste hudlaget. Har ikke prøvd MD selv men har tenkt og ta en glycolsyre behandling... :)

Skrevet

MD for tørr hud - mega super. Hvor får jeg rabatten? :sjarmor:

Decleor - ganske bra. Spesielt de essensielle oljene.

Matis - har kun prøvd foundation og er meget fornøyd

Dermalogica - Helt pyton. Hadde vel ikke kjøpt om det var 99 % avslag.

:riste:

Gjest ruske
Skrevet

Har prøvd glykolsyre...virkelig bra for huden min...så jeg setter en + på MD formulation

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg har bare prøvd MD og er veldig fornøyd med denne serien. Veldig dyre, men det er verd det!

Jeg har prøvd noen av de essensielle oljene til Decleor og disse var og bra. Får utrolig myk og fin hud etterpå :-)

Dette er mine erfaringer :)

Skrevet

Jeg bruker både Dermalogica, Decleor og MD så hadde gjerne tatt i mot 30 % rabatt, ja :-)

Skrevet

Dermalogica!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg vet ikke, prøver meg på dermalogica nå, er fornøyd, men var også veldig fornøyd med decleor og matis.

Skrevet

Dermalogica hadde jeg kjøpt til 30% - har ikke prøvd de andre... :wink:

Gjest lekebøll
Skrevet

Dermalogica er bra.

Men nå er jeg hekta på Dr. Hauschka!

Gjest Nicoline
Skrevet

Jeg bruker bare Decleor - huden min er blitt kjempefin etter at jeg startet med å bruke olje i kombinasjon med ansiktskrem daglig. I tillegg bruker jeg øyekrem og rensekrem i samme merket. Kommer aldri til å skifte :-)

Gjest Nooria1
Skrevet

Er det slik at Dermalogica er et naturprodukt? Hva med de andre?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde kjøpt Decleor og MD Formulations (bruker begge) til 30 %, det er så forbanna dyrt hos hudpleiere i Norge!

Nå kjøper jeg bare Decleor fra Strawberrynet.com og MD Formulations får jeg samboeren min til å kjøpe når han er i USA på jobb (ganske ofte).

Jeg kjøper aldri disse produktene hos hudpleier, det er for dyrt!

Gjest Anonymous
Skrevet

M D formulations selger de på essentialdayspa.com

Gjest Ethereal
Skrevet

Dermalogica er IKKE ordinaere naturprodukter, men inneholder endel naturlige ingredienser. Det samme gjelder Decleor og Matis. MD er ultrakjemisk.

Foroevrig liker jeg alle de nevnte merkene :sjarmor:

• 3 uker senere...
Gjest Balenciaga
Skrevet

Jeg syns Matis er det beste merket av disse. Den orange serien er meget bra.

Dermalogica er oppskytt. Det er en god serie, men på langt nær så god som hypen tilsier.

Skrevet

Jeg bruker selv Matis, og er veldig fornøyd. Så jeg hadde nok hamstra inn dersom det hadde vært på tilbud, ja. Det er så forbaska dyrt hos hudpleier!! :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...