Gå til innhold

Er han egentlig interessert eller er han sjenert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i jula blitt kjent med en fyr som jeg synes er så snill og god. Før gikk jeg for badboys, men etter å ha blitt såra så mye - så droppet jeg slike.

Han her synes jeg passer kjempe bra med meg med interesser og slikt.

Han var veldig interessert i starten på å få meg med på date. I jula var det fors hos meg. Senere dro vi ut og jeg ble ganske full. Han ble visst bare helt ok beruset. Hele kvelden holdt han rundt meg og slikt og da vi kom hjem så ble det fart på sakene, men vi hadde ikke sex. Date ble igjen på nyttårsaften, og det ble jeg måtte sove over for jeg bor en time unna han. Vi lå bare å pratet den natta, og det var veldig kos.

Neste date noen dager etterpå så dro vi å spiste ute. Så dro vi til noen venner og senere lå jeg over hos han igjen, og denne gangen flere netter. Men ingenting skjer i senga. Vi kysser nesten ikke heller. Blir bare et nuss nå og da.

Han er litt sjenert, men jeg vet ikke om det er derfor - han er veldig utadvent og sosial... Han har litt kroppssone, og hvis jeg har handa på magen eller noe så kan det hende han flytter den vekk... Slike ting...

Nå har vi så og si vært sammen hele mnd. Og jeg begynner å føle at vi burde være litt mer connected og intime. Men det skjer jo ikke noe. Jeg har prøvd å være litt mer frempå. Skulle jo ha tatt det opp med han, men jeg vil ikke gjøre dette alt for seriøst. Kvinner gjør jo som regel det, sant?

Han har hatt en kjæreste før tror jeg, for lenge siden.... Kanskje det er derfor?

Jeg er så frustrert. Noen ganger blir jeg litt sur også - og det er ikke bra i starten av et forhold er det? Er det noe jeg kan gjøre, noen tips på hva jeg kan gjør for å få han til å bli litt mer åpen, og mindre lukket og sjenert?

Jeg synes han er sånn en fin fyr, og jeg har blitt så glad i han..

Hilsen en frustrert sjel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han manisk depremert?

Anonym poster: a1e439a463e9c768c7afd938a5d7c95f

Skrevet

Er han manisk depremert?

Anonym poster: a1e439a463e9c768c7afd938a5d7c95f

Nei det tviler jeg på, han er faktisk veldig glad hele tiden!

Skrevet

Nei det tviler jeg på, han er faktisk veldig glad hele tiden!

Ikke for å sette en "diagnose" på han, men manisk depressive virker ofte unormalt glade og tilfreds.

Anonym poster: 50f0f1bf7ad7d07b3b21e7860cc7a7b2

Skrevet

Jeg vet. har ei venninne som er sånn... Men tror ikke han her er sånn nei... Han er normalt glad hele tiden liksom...

Skrevet

Hva med kommunikasjon ? ( atter en gang )..

Hvorfor spør du ikke rett ut hva han egentlig vil med deg og datene deres ? Istedenfor å gå rundt å spekulere sånn ?

Men jeg tviler litt på at han vil ha noe spesielt for jeg vet ganske sikkert å kjenne igjen noen som er interessert.. Og han din virker lunken.. Ganske lunken altså..

Skrevet

Det er det som er så vankelig... For han er så lukket... Å jeg klarer bare ikke... Det er så vanskelig... Men det er sant da, jeg burde spørre men... Huff

Hmm det er sikkert meg - han er interessert i å finne noen, det har han sagt..

Skrevet

Jeg var nylig slik mot en fyr jeg var usikker på. Han var STRØKEN vakker og jeg likte personligheten hans, men noe manglet. Han klikket på meg i fylla fordi jeg holdte tilbake.. Men sannheten var at jeg egentlig ikke følte noe mer en bare et veldig godt vennskap, og etter at han kjeftet meg opp så ble jeg totalt uinteressert. Så, vi ble aldri noe mer.

Jeg sier ikke at dette er tilfellet her, men man vet aldri. Noen ganger så vet man faktisk ikke helt hva man føler, og derfor blir det aldri noe fortgang på sakene.

Hva med å kutte kontakt å kun tenke på deg selv i en periode? Er dere ment for hverandre, så vil tiden bringe dere sammens igjen :) Lykke til

Anonym poster: 74a88d1770c6594dd4be93aaa510bb98

Skrevet

Hei! Ja det kan være sånn her og. Hadde tenkt å kutte ut kontakten ja... Men nå plutselig har han blitt litt mer - ikke frempå men spurt om jeg kommer på besøk og si noen kjærle ord og slikt, og det er jo helt nytt... Så vi får se - kanskje det går i rett retning, iallefall nå i små musespor :) Håper iallefall det ikke går feil vei ! :P

Skrevet

Hei! Ja det kan være sånn her og. Hadde tenkt å kutte ut kontakten ja... Men nå plutselig har han blitt litt mer - ikke frempå men spurt om jeg kommer på besøk og si noen kjærle ord og slikt, og det er jo helt nytt... Så vi får se - kanskje det går i rett retning, iallefall nå i små musespor :) Håper iallefall det ikke går feil vei ! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...