Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med disse? Fikk dere det resultatet dere ønsket? Hva har dere prøvd?

Og ikke minst, vil dere anbefale det til meg?

Anonym poster: 3f968103dbcbd542fae3dc4d53ea3cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen peelere her lengre?

Skrevet

Dytt!

Skrevet

Det svidde, jeg flasset, thats it. Gjorde absolutt ingenting for huden min.

Skrevet

Det svidde, jeg flasset, thats it. Gjorde absolutt ingenting for huden min.

Hvor mange ganger brukte du den da? Vet du at du brukte riktig type for din hud?

Skrevet

Hvor mange ganger brukte du den da? Vet du at du brukte riktig type for din hud?

Om det var 100% riktig for min hud kan jeg ikke si siden jeg selv konkluderte meg frem til styrke og type utifra nettsiden deres, jeg er ingen ekspert på slikt.

Prøvde den jevnlig i ca 6 uker, huden flasset noe enormt, var helt umulig å sminke seg. Null forbedring med tanke på hudormer og fet hud. Husker jeg fikk bort en kommedone som hadde vært der lenge, det var det eneste.

Hadde en mistanke om at det var for godt til å være sant med alle de positive kommenateren.

Skrevet

Om det var 100% riktig for min hud kan jeg ikke si siden jeg selv konkluderte meg frem til styrke og type utifra nettsiden deres, jeg er ingen ekspert på slikt.

Prøvde den jevnlig i ca 6 uker, huden flasset noe enormt, var helt umulig å sminke seg. Null forbedring med tanke på hudormer og fet hud. Husker jeg fikk bort en kommedone som hadde vært der lenge, det var det eneste.

Hadde en mistanke om at det var for godt til å være sant med alle de positive kommenateren.

Kan jeg spørre hvilken type og styrke du brukte?

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken type og styrke du brukte?

Skal vi seeeee... Salicylic/20 gel peel super keratolytic low irritation står det på flasken :) Level 1.

Skrevet

Skal vi seeeee... Salicylic/20 gel peel super keratolytic low irritation står det på flasken :) Level 1.

Aha! Takker:)

Tenkte jeg skulle prøve en av de andre. Ser det var en laaaang trår her om dette, som er noen år gammel, og der var det flere som virket godt fornøyd virket det som. Håper på mer respons fra andre som har erfaring med produktene også.

Husker du hvor lang leveringstid det var, sånn ca?

Skrevet

Aha! Takker:)

Tenkte jeg skulle prøve en av de andre. Ser det var en laaaang trår her om dette, som er noen år gammel, og der var det flere som virket godt fornøyd virket det som. Håper på mer respons fra andre som har erfaring med produktene også.

Husker du hvor lang leveringstid det var, sånn ca?

Det husker jeg desverre ikke. Håper du får en mer positiv erfaring enn hva jeg og min vanskelige hud gjorde :)

Skrevet

Det husker jeg desverre ikke. Håper du får en mer positiv erfaring enn hva jeg og min vanskelige hud gjorde :)

Håper jeg også:)

• 3 uker senere...
Gjest hannehov93
Skrevet

Jeg har prøvd en del peeler derfra, men har funnet ut at glyco-lac fungerer best på huden min! Kjempegode resultater. Har også skrevet et innlegg om nettopp den peelen, så om noen er interessert, så er det bare å spørre om lenken :)

Prøvde Salisylic først, gikk rett vest. Alt for sterk og hjalp ingenting for meg. Prøvde også Glycolic. Gikk mye bedre, men en blanding mellom laktisk og glykolisk syre er himmel for huden min. Da får jeg den fuktigheten og pleien jeg trenger :) Noen fler som også har gode erfaringer med dette?

Skrevet

Jeg tok runde nr 2 med glykolsyre for et par dager siden, og når jeg sminket meg i dag så trengte jeg ikke bruke concealer, for første gang på mange år! Fantastisk! Trengte mye mindre foundation enn jeg har trengt før, også! JIPPI! Dette lover godt! Gleder meg til å se hva slags resultat jeg får lengre ut i kuren! Dette funker jo faktisk! Har til og med sommerglød i huden :) :)

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd en del peeler derfra, men har funnet ut at glyco-lac fungerer best på huden min! Kjempegode resultater. Har også skrevet et innlegg om nettopp den peelen, så om noen er interessert, så er det bare å spørre om lenken :) ....

Hvis du er innom, så er jeg interessert i lenken. :)

Anonym poster: 03d182a8cfaf6106119b16cceb5555eb

Skrevet

Jeg har prøvd en del peeler derfra, men har funnet ut at glyco-lac fungerer best på huden min! Kjempegode resultater. Har også skrevet et innlegg om nettopp den peelen, så om noen er interessert, så er det bare å spørre om lenken :)

Prøvde Salisylic først, gikk rett vest. Alt for sterk og hjalp ingenting for meg. Prøvde også Glycolic. Gikk mye bedre, men en blanding mellom laktisk og glykolisk syre er himmel for huden min. Da får jeg den fuktigheten og pleien jeg trenger :) Noen fler som også har gode erfaringer med dette?

Hvor får man tak i slike peelinger som er "blandet" slik du snakker om? :) Og hva var det du brukte peelingen for - arr, rynker, andre skader, akne? Hjalp det godt, så du forskjell?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man tak i slike peelinger som er "blandet" slik du snakker om? :) Og hva var det du brukte peelingen for - arr, rynker, andre skader, akne? .....

Anbefaler http://www.skinlaboratory.com/ eller http://www.skinbeautysolutions.com/ . Førstnevnte nettbutikk har en god oversikt over ulike "hudtilstander" m.m.: http://www.skinlaboratory.com/shop/product-category/condition/ (se meny til høyre på siden). Se evt. her for ulike styrker: http://www.skinlaboratory.com/shop/product-category/peel-strength/ .

Anonym poster: 03d182a8cfaf6106119b16cceb5555eb

AnonymBruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...