Knøttet Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har en Samsung Galaxy S Plus som jeg er fornøyd med minus noen småting. Blant annet synes jeg kameraet er treigt (det tar ofte lang tid fra jeg trykker til bildet blir tatt) og den har ikke kameralys. Derfor lurer jeg på om de andre Samsung-telefonene har samme problemet. Tenker da på Galaxy S2 og S3.
Gjest Spiderpig Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Har s3, den tar bilde med en gang jeg trykker og har kameralys. Ikke bra å ta bilder av ting i fart, men det er ingen mobil-kameraer. Er jo ikke som speilrefleksen, men mer enn bra nok til vanlig bruk
Gjest Violetta Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har s2, vil si ca det samme som spiderpig.
Klatt Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Det er veldig stor forskjell på shutterspeed hvis man sammenligner S2 og S3. Du må nok gå for siste generasjon Samsung, (S3, Note 2, kanskje Ativ?) dersom du skal ha noe som både er kjapt å fokusere samt kjappe til å faktisk få knipset bilde. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå