Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia,hjelp meg dere som sjønner noe av detta: Har nå bes derfra i årevis,bes nå en Clinique bottom mascara,kosta 102 kr og får pakkelapp så må jeg faen med betale 230 kr i moms og fortolling?? e det mulig,kan de ha skrevet feil verdi ? Har noen opplevd detta før? Vet jeg kan få refundert pengene og alt det der men grr å irriternde. Om verdien er riktig må det jo gå ann å kontakte tolla?

Anonym poster: e776c107d7fd83f72abcae035b6accd2

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest17
Skrevet (endret)

Send kopi av kvittering til tollavd på posten. Du finner eposten om du søker, tror den er [email protected]

Endret av delirious
Skrevet

Heia igjen,Ja,da har jeg vært å sjekka pakka mi på posten,verdien som er skrevet på pakka er så utydlig at det ser ut som det står 402 kr men er 102 kr.Kan jeg sende kopi av kvitteringa til tollvesenet på det jeg har bes og ser de da at det er samme pakke?

Skrevet

Jeg var borti noe lignende. Tok kontakt med tollen og fikk refundert tollen og mva, men ikke fortollingsgebyret som er på ca 100kr. Tok kontakt med strawberrynet men de var ikke interessert i å hjelpe og sa jeg måtte kontakte tollen selv, så måtte bære kostnaden selv

Skrevet

De refunderer jo det jeg må betale men er jo helt på trynet og betale meg tilbake 230 kr for en ting til 102 kr pga slurv når de har skrevet verdien.Men om jeg lar pakken gå i retur får jeg noe utlegg på den da tro?

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg var borti det samme med Cheapsmells, og jeg fikk aldri tilbake noe som helst :-(

Gjest gjest17
Skrevet

Heia igjen,Ja,da har jeg vært å sjekka pakka mi på posten,verdien som er skrevet på pakka er så utydlig at det ser ut som det står 402 kr men er 102 kr.Kan jeg sende kopi av kvitteringa til tollvesenet på det jeg har bes og ser de da at det er samme pakke?

Logg inn i nettbanken å send ett bilde/skjermbilde av transaksjonen og sendingsnummer tiil eposten jeg oppga i første innlegg.

:-)

• Liker 1
Skrevet

Strawberrynet refunderer ikke tilbake mer enn det du har betalt de

Skrevet

Heia,takk skal gjøre det.Rett skal være rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...