AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Hei :-) Har en Hellig birma gutt som blir 15 uker nå til mandag :-) Husker ikke hvor mye han veier men han er en liten tung gutt :-) Men han har veldig lite pels - Er dette normalt ? Jeg undersøker og undersøker å de fleste katter jeg ser som er rundt den alderen har allerede fått en fin å liten fyldig pels, men min birma har veldig lite . Er dette normalt ? Er ikke noe som er galt ? Han har en stamtavle med katter som har veldig mye pels, og de andre kattungene som ble solgt i kullet har fått sin "kattunge" pels . Men han tassen her er så stor å lang, men litt pelsløs :-) Vil gjerne høre fra andre som har birma eller kan litt om denne rasen om det er vanlig :-) =? Anonym poster: 1ec627e1af689bf70d192f28f461f206
Gjest Reza08 Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Tror ikke du trenger å bekymre deg. Noen katter får mer pels når etter hvert som de blir eldre. Hvis den ikke har fått betydelig mer pels etter noen måneder, bør du kontakte veterinær.
Minya Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Hellig Birma kan se nesten korthårede ut i starten, ihvertfall gjør mange av dem det, og så vokser de opp til å bli rene lodotter. Det er ganske vanlig blant korthårede katter å være pelsdotter som kattunger også, så det går også motsatt vei. Ikke bekymre deg nevneverdig over det, kos deg med pelsballen og gled deg over alle de rare tingene han gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå